Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی ساداتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان اعتبار برای آسفالت، جدول گذاری، توسعه فضای سبز، آبرسانی و توسعه شبکه برق در تنها شهرک صنعتی و نواحی صنعتی خمین هزینه می شود.
وی ادامه داد: سال گذشته نیز شرکت شهرک های صنعتی 60 میلیارد ریال اعتبار برای فراهم کردن زیر ساخت های لازم در شهرک صنعتی خمین هزینه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار خمین بیان کرد: دولت با اختصاص امتیازاتی در خمین به دنبال تحول در بخش سرمایه گذاری صنعتی است و از حضور کارآفرینان و فعالان اقتصادی در این منطقه حمایت می کند.
وی اظهارکرد: نبود پست برق 63کیلو واتی در ناحیه صنعتی سعیدی و خرمدشت و فقدان پست برق 400کیلوواتی در شهرک صنعتی باعث شده طرح های صنعتی نیازمند به مصرف بالای برق، به بهره برداری نرسند.
ساداتی بیان کرد: با پی گیری های انجام شده، پست 63 ناحیه صنعتی شهید سعیدی سال آینده به بهره برداری می رسد و پست 400 کیلو ولت شهرک صنعتی نیز مکان یابی و در حال احداث است.
فرماندار خمین افزود: قرارگیری خمین در فهرست مناطق محروم، معافیت های مالیاتی 13 ساله و کمترین نرخ زمین در شهرک و نواحی صنعتی، بسته تشویقی دولت برای افزایش سرمایه گذاری صنعتی در این خطه است.
ساداتی افزود: قیمت زمین در شهرک صنعتی از 570 هزار ریال به 200 هزار ریال و در نواحی صنعتی به 100 هزار ریال کاهش یافته به طوری که این میزان کمترین قیمت زمین در سطح کشور است .
وی با بیان اینکه فراهم کردن زیر ساخت های لازم و مشوق های دولت، سرمایه گذاری در این شهرستان را افزایش داده افزود: شمار واحدهای صنعتی فعال در شهرک صنعتی خمین به 154 واحد رسیده که 43 واحد آن از سال 92 کلید خورده و یا در حال بهره برداری است.
وی بیان کرد: مجوز راه اندازی بزرگترین صنعت پتروشیمی در غرب کشور و صدور مجوز صنایع پایین دستی پتروشیمی در دولت تدبیر و امید در خمین کلید خورده و با صدور و راه اندازی این صنایع، در خمین انقلاب صنعتی ایجاد می شود.
فرماندار خمین گفت: صنعت پتروشیمی در خمین بیش از 40 درصد و خودرو سازی نیز 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره برداری از این طرح ها، حجم سرمایه گذاری صنعتی در خمین تا 2 برابر این رقم افزایش می یابد.
شهرستان خمین دارای یک شهرک صنعتی در هشت کیلومتری محور خمین - اراک و 2 ناحیه صنعتی شهید سعیدی و شهدای خرمدشت است.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران

 فیض‌زاده از آمادگی واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران خبر داد.

وی گفت: شهرستان چاراویماق با دارا بودن وسعت زیاد و ظرفیت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف به علت نبود کارخانجات متناسب، تولیدات بخش‌های کشاورزی و معادن، به صورت خام، فرآوری و باعث مهاجرت مردم می‌شود در این میان شهرک صنعتی چاراویماق یکی از زیر ساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار و توسعه و آبادانی این شهرستان است که با توجه به قرارگرفتن در جوار آزاد راه پیامبر اعظم (ص) هم برای سرمایه گذاری و هم در حوزه اشتغالزایی کمک بزرگی برای جوانان جویای کار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم