Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@20:38:17 GMT

اجرای نمایش « نیلوفر» در نمایشگاه کتاب گلستان

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۲۳۹۰

اجرای نمایش « نیلوفر» در نمایشگاه کتاب گلستان

خبرگزاری شبستان:نمایش "نیلوفر" به نویسندگی و کارگردانی حسن حسینی نژاد و بازیگری حمید نائبی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، این نمایش با موضوع کتاب و در راستای شعر معروف ناصر خسرو با عنوان "درخت تو گر بار دانش بگیرد/ به زیر آوری چرخ نیلوفری را" در محل دائمی نمایشگاه گلستان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش، رونمایی از دو کتاب در حوزه کودک و نوجوان، انجام مشاعره، اجرای طرح "یک پنجره 2 لبخند" کانون پرورشی کودکان و برگزاری کارگاه آموزشی کودک خلاق با حضور رودابه حمزه ای نویسنده برجسته کشوری از دیگر برنامه های جانبی پنجمین روز نمایشگاه کتاب استان به شمار می رود.

 

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان از ٢٥ مهرماه کار خود را آغاز کرد و تا ٣٠مهر  نیز پذیرای علاقه مندان است. این نمایشگاه صبح ها ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها ١٥:٣٠ تا ٢١ میزبان اهالی فرهنگ و علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

پایان پیام/417

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس

 به مناسبت گرامیداشت هفته معلم هفده نفر از هنرمندان شهرستان سلماس آثار نقاشی خود را در حمام تاریخی شیخ این شهرستان در معرض دید عموم قرار دادند.

در این نمایشگاه هنری که تا ۱۸ اردیبهشت برای بازدید عموم برپا شده است بیش از ۱۵۰ اثر نقاشی در سبک‌های رنگ روغن، سیاه قلم، تکنیک پاستیل، و نقاشی خط  به نمایش گذاشته شده و امکان خریداری و سفارش اثر‌ها برای علاقمندان امکان پذیر است.

طراحی چهره به ویژه  چهره مقام معظم رهبری، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، استاد شهریار،و شخصیتهای دینی و سیاسی موضوع اصلی آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است.

این نمایشگاه گروهی در سه روز گذشته بیش از ۵۰۰ نفر بازدید کننده داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • «شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)