Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، این توافقنامه در راستای همکاری دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر و آکادمی فیلم و رسانه دانشگاه هنر توکیو برای تبادل استاد، دانشجو و انجام پژوهش های مشترک و دیگر همکاری های علمی در حوزه سینما و انمیشین متعقد شده است که به امضای دکتر اسماعیل شفیعی رئیس دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر و کری یاما تاکاشی رئیس آکادمی سینما و رسانه دانشگاه هنر توکیو رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای تقویت همکاری های این دو نهاد علمی و هنری، ۲ فیلم از آثار دانشجویان رشته سینمای ایران در نخستین جشنواره دانشجویی آکادمی های سینمایی در توکیو به نمایش گذاشته شد و مدیر گروه سینمای دانشکده سینما و تئاتر به عنوان نماینده دانشکده در این جشنواره و پنل های تخصصی آن شرکت کرد

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استاد نمونه دانشگاه حکیم سبزواری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،کوشکی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در آیین بزرگداشت استاد مطهری و گرامیداشت مقام معلم که در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران برگزار شد، ازفرزاد دهقانی عضو هیات علمی گروه قرآن و حدیث دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان استاد منتخب دبیرخانه دانشکده‌های الهیات ایران (هدا) قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از استاد نمونه دانشگاه حکیم سبزواری
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد