Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا شنبه شب در ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: اهمیت جایگاه خانواده در جامعه بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه خانواده ای مطلوب است که از نحوه تعامل و برخورد، آگاهی داشته باشد، اظهار کرد: عدم شاخت مهارت های رفتاری و زندگی باعث بروز برخی از آسیب ها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام وحدانی نیا طلاق را مهم ترین آسیب پیش روی جامعه دانست و افزود: خراسان جنوبی با توجه به وضعیت آماری خود، نسبت به سایر استان ها شرایط مطلوبی ندارد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم و اجتماعی دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: از سال گذشته با تفاهم نامه بین دادگستری و سازمان بهزیستی، گام های مهمی در راستای کاهش طلاق برداشته شد.

وی با بیان اینکه عدم آگاهی زوجین از نوع تعاملات مهم ترین تهدیدی برای خانواده است، افزود: بسیاری از زوجین در ابتدای شروع زندگی به اختلاف خورده که نیازمند آموزش هستند.

حجت الاسلم وحدانی نیا با اشاره به اجرای طرح آماز بیان کرد: این طرح در راستای آموزش مهارت ازدواج موفق اجرایی شده که با چالش هایی نیز رو به رو شد.

عدم تسلط به تکنیک ها زندگی علت اصلی طلاق است

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: در سال گذشته ۲۱۸ مورد از مردان متقاضی طلاق، ۳۷۰ مورد خانم ها متقاضی و ۷۳۴ مورد نیز زوجین هر دو متقاضی طلاق بودند.

وی بیان کرد: همچنین ۱۵۴ مورد زوجین در دوران عقد متقاضی طلاق، ۷۸ مورد کمتر از یک سال زندگی مشترک، ۱۶۰ مورد بین دو تا پنج سال زندگی، ۲۷۴ مورد بین پنج تا ۱۰ سال زندگی و ۳۶۰ مورد بیشتر از ۱۰ سال زندگی داشته اند.

حجت الاسلام وحدانی نیا با اشاره به عوامل طلاق بیان کرد: اعتیاد، خیانت، بیکاری، عدم مسئولیت پذیری، دخالت اطرافیان و فاصله طبقاتی ازعوامل بروز این طلاق ها است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی ادامه داد: عدم آشنایی به تکینک های زندگی در صدر عوامل طلاق در استان است.

آمار طلاق زیبنده استان نیست

حجت الاسلام وحدانی نیا بیان کرد: ۵۴۹ مورد از مراجعه کنندگان برای طلاق در سال گذشته، شاغلان مرد و ۱۵۲ مورد نیز شاغلان زن بوده اند.

وی با بیان اینکه ۵۰۹ مورد خانم خانه دار متقاضی طلاق بوده اند، گفت: ۲۱۲ مورد، آقایان و خانم ها فرزند طلاق بوده اند.

حجت الاسلام وحدانی نیا با اشاره به آمار مراجعه طلاق در شش ماهه نخست سال جاری بیان کرد: طی این مدت، ۱۰۰ مورد از آقایان متقاضی درخواست به طلاق بوده اند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در این مدت، ۵۵۲ مورد طلاق توافقی و درخواست طلاق از سوی خانم ها نیز ۵۴۷ مورد بوده است.

وی بیان کرد: علی رغم کاهش آمار طلاق در شش ماهه سال جاری، وضعیت کنونی زیبنده خراسان جنوبی نبوده و باید به سمت و سویی برویم که آمار طلاق به صفر برسد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مرحله اول قرعه کشی، در شهر شیروان با حضور معاون سیاسی فرمانداری شهرستان شیروان، رئیس اداره راه و شهرسازی شیروان و کارشناسان ذیربط معاونت املاک و حقوقی و کارشناسان اداره حراست برگزار شد.
در این جلسه تعداد ۹۰ قطعه با مساحت حداکثر ۲۰۰ مترمربع قرعه کشی شد که بعد از مراحل انعقاد قرارداد تحویل متقاضیان خواهد شد و مراحل بعدی قرعه کشی پس از تامین زمین برگزار خواهد.
حسین نعمتی جانشین معاون املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی خراسان شمالی هم گفت: بیش از ۷ هزار و ۱۵۰ نفر از مشمولان هم استانی قانون جوانی جمعیت که دارای ۳ فرزند یا بیشتر هستند در صف دریافت زمین رایگان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید