Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پسر نوجوان بعد از دوستی تلگرامی با دختر مورد علاقه‌اش، وی را به بهانه ازدواج فریب داد و با همدستی دوستش طلاهای او و مادرش را دزدید. متهمان یک روز بعد از سرقت، دختر نوجوان را در پارکی رها کرده و گریختند.

چند روز پیش مردی با حضوردر پایگاه ششم پلیس Police آگاهی تهران از ناپدید شدن دخترش و سرقت Stealing طلاهای همسر و دخترش خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکی به افسر تحقیق گفت: شب که از محل کارم به خانه آمدم، همسرم در حالی که گریه می‌کرد، گفت؛ دختر 16 ساله‌مان ناپدید شده و طلاهای او و دخترمان که 50 میلیون تومان ارزش داشت به سرقت رفته است. ابتدا گمان کردیم شاید دخترم طلاها را برداشته، با تلفن همراهش تماس گرفتیم که خاموش بود. جست‌وجوهایمان برای یافتن او بی نتیجه مانده و گمان می‌کنیم بلایی برسر او آمده باشد.

پس از این شکایت، ماموران تحقیقات برای یافتن دختر ناپدید شده و رازگشایی از این سرقت را آغاز کردند تا این‌که دو روز بعد دختر نوجوان به خانه‌اش بازگشت و گفت؛ فریب دوست تلگرامی‌اش را خورده و در دام او گرفتار شده بود.

در ادامه والدین این دختر همراه او به پلیس آگاهی مراجعه کردند. دختر 16 ساله به افسر تحقیق گفت: دو ماه قبل به‌طور اتفاقی در یک گروه تلگرامی عضو شده و در آنجا با پسری نوجوان به نام شاهرخ آشنا شدم. تلفنی با هم حرف می‌زدیم و گاهی نیز در بوستان و کافی شاپ همدیگر را ملاقات می‌کردیم و بعد از مدتی به هم علاقه‌مند شده و تصمیم به ازدواج گرفتیم. می‌دانستیم والدینمان به‌خاطر سن کم ما با این وصلت مخالفت می‌کنند. پسر مورد علاقه‌ام به بهانه ازدواج فریبم داد. او می‌گفت باید مخفیانه ازدواج کنیم اما برای تامین هزینه زندگی نیاز به پول داریم. زمانی که متوجه شد من و مادرم در خانه طلا داریم پیشنهاد سرقت طلاها را مطرح کرد.

دختر نوجوان ادامه داد: با حرف هایش مرا فریب داد و تصمیم به سرقت گرفتم. روز حادثه Incident او و دوستش به خانه ما آمده و طلاها را سرقت کرده و سه نفری فرار Escape کردیم. به خانه آنها رفتیم. من آنجا ماندم و آنها طلاها را فروختند. روز بعد مرا از خانه خارج و در پارک رهایم کردند. فهمیدم عشق او به من یک سراب بوده است.

جست‌وجوها برای دستگیری پسر نوجوان و دوستش ادامه دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش

جوان کاشمری که شاهد مزاحمت اراذل اوباش به ۳ دختر نوجوان در شهرستان کاشمر خراسان رضوی شده بودند با چاقو از ناحیه گردن مجروح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشمر، ساعت 19:20 روز جمعه مورخ 7 اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان با غیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بوده، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود به صورت لسانی به آنها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

حجت الله شریعتمداری، فرماندار کاشمر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم پیرامون این حادثه اظهار داشت: خوشبختانه با مداخله و مشارکت مردمم، عاملین ایجاد مزاحمت خیابانی برای چند دختر نوجوان در خیابان خرمشهر شهرستان کاشمر، دستگیر می‌شوند.

وی افزود: پس از این حادثه و درگیری بلافاصله جوان با غیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت 110 تحویل داده می‌شوند.

فرماندار کاشمر تصریح کرد: جوان باغیرت کاشمری از ناحیه گردن با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود که خوشبختانه با انتقال به موقع وی به مراکز درمانی تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر وضعیتش رو به بهبودی است.

حجت الله شریعتمداری گفت: حمایت از تمامی شهروندان که در مسیر تذکر لسانی و اهتمام به محیط پیرامونی خود دچار حادثه می‌شوند وظیفه ذاتی ستاد امر به معروف ونهی از منکر و دیگر مسئولین است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد