Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازبینی بخش بچه های محله جشنواره تئاتر بسیج مازندران از دیروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رییس ستاد برگزاری جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان مازندران با بیان اینکه این بازبینی تا امروز 30 مهر ادامه گفت: حمیدرضا گل محمدی تواندشتی ، یاسر محمودی برنتی ، مصطفی اژدرپور منفرد به عنوان هیات داوران بازبین و سید حسین ساداتی سلیمی بعنوان ناظر هیات بازبینی، 14 نمایش را که در مرحله بازخوانی پذیرفته شده است را در شهرستان های آمل، بابل، فریدونکنار، قائم‌شهر، نکا و نور ارزیابی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هراسانی، فراخوان جشنواره تئاتر بسیج مازندران را در دو بخش بچه های محله و صحنه ای و ارسال 58 متن نمایشی به دبیر خانه این جشنواره اعلام کرد و افزود: از این تعداد متن های ارسال شده 39 متن در بخش صحنه‌ای و بقیه در بخش بچه‌های محله که پس از داوری در مرحله بازخوانی 14 متن در بخش بچه‌‌های محله و 27 متن در بخش صحنه‌ای پذیرفته شد.
رییس ستاد برگزاری جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان مازندران با بیان اینکه بازبینی بخش صحنه ای این جشنواره نیز از 1 تا 4 آبان برگزار می شود گفت: در این بخش سلمان خطی، رضا پاک نژاد، یاسر محمودی به عنوان هیئت داوران بازبین و سید حسین ساداتی سلیمی بعنوان داور ناظر، 27 نمایش را در شهرستان های آمل، بابل، بابلسر، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائم شهر، نور و نوشهر بازبینی می کنند.
هراسانی اعلام نتایج پذیرفته شدگان جشنواره را 5 آبان کرد و افزود: جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان مازندران، هفته نخست آذر امسال همزمان با هفته گرامیداشت بسیج برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مسئول بسیج سازندگی حوزه حضرت ابوالفضل بخش مرکزی شهرستان آبادان گفت: به همت جهادگران حوزه بسیج حضرت ابوالفضل ابوشانک آبادان تعمیر و گازگیری کولر‌های گازی آغاز شد.
رسول قیم افزود: کار سرویس، تعمیر و گازگیری کولر‌های گازی ۵۰ خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم شهرستان با همت خیران و با همکاری گرو‌های جهادی بسیج شهرستان آبادان آغاز شد و تا پایان تابستان امسال در سایر مناطق محروم ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد