Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، هادی قاسمی امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه راهیان اربعین که توسط بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید شمسی پور راه اندازی شده است در جمع خبرنگاران گفت: دانشجویانی که مجوز خروج آن‌ها جهت شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از طریق سامانه سقا صادر شده می‌توانند از ۵ آبان ماه به بعد با توجه به باز شدن مرز‌ها در قالب کاروان‌های مختلف و یا به صورت فردی در این همایش عظیم شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ با اشاره به اینکه کاروان‌های دانشجویی از ۱۷ دانشگاه تهران بزرگ در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند، افزود: دانشگاه هایی از جمله علوم تحقیقات، شهیدبهشتی، دانشگاه آزاد تهران مرکز و دانشگاه امام صادق علیه السلام در مسیر راهپیمایی اربعین اقدام به برپایی موکب می‌کنند. 

قاسمی با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی اربعین یک نعمت است، از این همایش به عنوان یک همایش عظیم جهانی یاد کرد و افزود: دانشجویان نقش اساسی در تبدیل شدن راهپیمایی عظیم اربعین در کشورمان به یک فرهنگ داشته اند به گونه‌ای که می‌توان گفت: این حرکت با اقدام پیشرویانه جریان‌های دانشجویی در سال‌های گذشته به عنوان اولین گروه هایی که در راهپیمایی اربعین شرکت کردند، شکل گرفت.

قاسمی تصریح کرد: پیاده روی اربعین یک همایش جهانی است که دانشجویان جهان اسلام با حضور خود در آن مقدمات شکل گیری امت واحده را فراهم و برای برعهده گرفتن ماموریت‌های سنگین‌تر و گسترده‌تر در جهان اسلام آماده می‌شوند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی جمعی از کودکان و مادران قمی در هفته سلامت و زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در همایش پیاده روی  که به مناسبت هفته سلامت و هفته زمین پاک برگزار شد تعدادی از نونهالان استان به همراه مادران‌شان پس از طی مسافتی، در بوستان شهید زین الدین مستقر شدند.

در این همایش حاضران با حضور کارشناسان بهداشت استان و در قالب نمایش با موضوعات بهداشتی، جوانی جمعیت و نیز اهمیت توجه به زمین پاک آشنا شدند.

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • راهپیمایی جمعی از کودکان و مادران قمی در هفته سلامت و زمین پاک
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر