Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرک های صنعتی استان، سیدمناف هاشمی در این بازدید اظهار داشت:  حمایت از تولید و  تقویت بخش صنعت اولویت اصلی در این استان است.

وی افزود: تلاش برای به ظرفیت رسانی واحدهای صنعتی و توسعه و تکمیل امکانات زیربنایی در شهرک های صنعتی به صورت جدی پیگیری می شود.

هاشمی ادامه داد: گلستان ظرفیت و توانمندی بالایی در بخش های اقتصادی دارد که امید است شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی این استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان نیز در این بازدیدها بر حمایت از شهرک های صنعتی تاکید کرد و گفت: تکمیل زیرساخت مورد نیاز در شهرک های صنعتی از برنامه های این شرکت در سالجاری است.

حجت اله خلیل زاده اظهار داشت:  حمایت از واحدهای صنعتی نیز در دستور کار این شرکت از طریق ارایه تسهیلات ، برگزاری دوره های آموزشی و تورهای صنعتی در دستور کار قرار دارد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ‌تلاش برای راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی جدید در مناطق تقاضا محور استان فارس
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی دارای مجوز به شهرک صنعتی خیرآباد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد