Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@10:10:54 GMT

بازی با آبروی همایون شجریان و سحر دولتشاهی!!!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۴۱۰۱

فضای مجازی برای عده ای مکانی شده برای بازی با آبروی مردم و هنرمندان. آفتاب‌‌نیوز : دیروز(شنبه)در فضای مجازی شایعه ای مدام دست به دست و تکرار شد که قرار است هنرمندان بی حاشیه،همایون شجریان و سحر دولتشاهی با یکدیگر ازدواج کنند.
دست به دست شدن این شایعه در فضای مجازی،حتی اگر حقیقت هم داشته باشد،ورود به حریم خصوصی مردم است که باید با آن برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همایون شجریان هنرمندی است توانا و بی حاشیه که فقط به هنر خود، موسیقی فکر می کند.این هنرمند ارزنده که اخلاقی نیکو نیز دارد،هرگز به دام شایعه ها نیفتاده و نخواهد افتاد،حتی در رسانه ها نیز کمتر مصاحبه ای از وی منتشر می شود.این نشان دهنده این مهم است که همایون شجریان علاقه ای به جار و جنجال رسانه ای ندارد و هنرش ، معرف اوست.

سحر دولتشاهی نیز از بازیگران بی حاشیه ای است که توجه او بیشتر معطوف به هنر خویش است ، نه سر و صدای رسانه ای.

شایعه سازان فضای مجازی که حیات خود را در برهم زدن آرامش مردم می بینند،این بار تیرهای شایعه خود را به سوی دو هنرمند بی حاشیه شلیک کرده اند تا برای دقایقی هم که شده صفحه مجازی آنان تعدادی بازدید کننده داشته باشد.

ممکن است شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی واقعیت داشته باشد،اما تا زمانی که این دو هنرمند نخواهند آن را اعلام کنند،کسی حق ندارد آن را در فضای مجازی دست به دست کند.

این کار، شکستن حریم خصوصی  مردم است و مسوولان امر باید با این گونه افراد خطا کار برخورد کنند تا فضای مجازی بیش از این آلوده نشود.
منبع:خبر گزاری صبا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو

به تازگی تصویری در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان «سیل عظیم نیرو‌های گشت ارشاد در پارک دانشجو» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

بر این اساس حتی برخی چهره‌ها نیز دست به تحلیل و ارائه نظر کردند..

این درحالی است که تصویر ادعایی مربوط به سال ۱۳۹۶ است و ارتباطی به این روز‌ها ندارد.

نکته تامل برانگیزتر این است که برخی دیگربا سوءاستفاده از این تصویر، بار دیگر تسویه حساب سیاسی کردند و عکس سال ۹۶ را به علیرضا زاکانی نسبت دادند.

از هفته گذشته که طرح نور توسط نیروی انتظامی آغاز شده است، اخبار غیر دقیق و شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است، حتی در روز‌های گذشته کشته شدن یکی از اراذل قمه به دست نیز به عنوان دختر جان باخته در طرح عفاف و حجاب جا زده شده بود.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • پاسخ شدیداللحن مازیار لرستانی به جنجال رابعه اسکویی درباره شایعه ازدواج‌شان
  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • فرزندی که حساب پدرش را خالی کرد
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان