Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  و به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ رییس هیات ورز کارگری استان گفت: سامان شهرکی کاراته کای وزن ۶۷- استان اعزامی به مسابقات قهرمانی کارگران کشور که طی روز‌های ۲۷ و ۲۸ شهریور در شهرستان سیرجان استان کرمان برگزار شد، توانست به مدال نقره دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مهدی امیر جهانشاهی افزود: در این رقابت‌ها ۱۱۰ کاراته‌کار در قالب ۱۲ تیم از استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، یزد، گیلان، مرکزی، تهران، اصفهان، قزوین، لرستان، سمنان و فارس در دو بخش کاتا و کومیته حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ تیم کارگری در رشته‌های مختلف به مسابقات کارگران کشور اعزام شده اند گفت: در شهریور ماه امسال همچنین سیستان و بلوچستان میزبان اولین دوره مسابقات ووشوی کارگری کشور بود که توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

 

انتهای پیام/ع

قهرمانی کاراته کای سیستان و بلوچستان  در رقابت های کشوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند

 در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی  آمده است: یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر به نام انسان‌هایی نامگذاری شده که با دستان توانمند خود و استفاده از استعدادهای بی‌نظیرشان فردایی روشن را برای جامعه رقم می زنند.

در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" قطعا این کارگران هستند که می‌توانند؛ با همت والای خود به حرکت چرخ تولید در کشور شتاب دهند و در جهت توسعه این مرز و بوم حرکت کنند.

از مسوولان هم انتظار می‌رود در مقام تقدیر عملی، رسیدگی به جامعه کارگری و پاسخ به انتظارات آن‌ها و حمایت قانونی، تامین آبرومند معیشت و زندگی، حقوق کافی و امنیت شغلی کارگران را دنبال کنند.

اینجانبان ضمن تقدیر از تلاش و کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارگران زحمت‌کش و ارجمند این روز را به تمامی کارگران فعال در عرصه تولید و پیشرفت جامعه تبریک عرض کرده و سعادت و دوام توفیقات این قشر پرتلاش جامعه را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد