Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:20:02 GMT

شهربازی پادادشهر اهواز استاندارد سازی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۵۰۰۴

شهربازی پادادشهر اهواز استاندارد سازی شد

اهواز - ایرنا - مدیرعامل سازمان پارک های اهواز گفت: با اتمام تعمیرات اساسی تاسیسات برق پارک شهربازی پادادشهر، این پارک استاندارد سازی شده است.

محمدرضا فکوریان یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: تعمیرات اساسی تاسیسات برق این پارک بر اساس پیش بینی اولیه قراربود ابتدای آبان به پایان برسد ولی به دلیل تکمیل نشدن بخشی از تجهیزات داخلی پارک پیش بینی می شود نیمه آبان بازگشایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فکوریان ادامه داد: شهربازی پادادشهر اهواز با پنج میلیارد ریال بازسازی شده که حدود سه میلیارد و 300 میلیون ریال را شرکت توزیع نیروی برق اهواز و بقیه آن را سازمان پارک های اهواز تامین کرده است.
وی با اشاره به تاخیر در بازگشایی شهربازی اهواز گفت:از شهروندان اهوازی بابت تاخیر در بازگشایی عذرخواهی می کنیم و هدف از تعطیلی این پارک ایمن سازی شهربازی برای استفاده عموم است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز نیز اظهار کرد: شبکه برق، کابل کشی ، تابلوهای برق و تاسیسات این پارک بازسازی شده و بر اساس استاندارد ایمن سازی شبکه برقی مورد تایید این شرکت است.
حسن کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ادامه داد: بخشی کوچکی کار بازسازی و ایمن‌سازی سیستم برق شهربازی باقیمانده که به زودی به پایان می رسد.
بر اساس این گزارش، شهر بازی منطقه پادادشهر اهواز از نیمه مرداد امسال به دلیل مشکلاتی در شبکه برق تعطیل شد. کلانشهر اهواز تنها 2 شهر بازی لاله و پاداد را دارد که شهربازی پاداد تاکنون چند بار به دلیل استاندارد نبودن وسایل بازی و این بار به دلیل مشکلات شبکه برق تعطیل شد.
7165/ 6037
خبرنگار : حمید رضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم

سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای پنج شهر اهواز، هندیجان، سوسنگرد، خرمشهر و ماهشهر را آلوده اعلام کرد.

همچنین بنا بر این اعلامیه هوای شهر‌های اهواز ۱۲۸، سوسنگرد ۱۴۸، ماهشهر ۱۱۷ و خرمشهر ۱۲۳ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت نارنجی آلوده برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌ های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • مراکز نوآوری و کارآفرینی دسته بندی می‌شوند
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم
  • ساخت بزرگ‌ترین پروژه ذخیره‌سازی باتری در اروپا
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • فعال سازی دریچه شبکه آبیاری در «کورسا» / تحقق تقویت کشاورزی منطقه