Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت عصر شنبه در دور رفت این رقابتها با کسب 24 امتیاز و قرار گرفتن در صدر جدول قهرمان نیم فصل شد.
همچنین تیم فوتبال جوانان قصر لاهیجان با کسب 23 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت ، تیم فوتبال بنادر و دریانوردی انزلی با کسب 22 امتیاز سوم شد و شهدای نویر انزلی نیز با کسب 21 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آخرین بازی های انجام شده از هفته پایانی دور رفت این رقابتها ، در دیداری حساس تیمهای فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی انزلی و قصر لاهیجان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بنادر و دریانوردی انزلی در یک بازی پرگل با نتیجه چهار بر 2 تیم قصر لاهیجان را شکست داد.
تیم فوتبال جوانان قصر لاهیجان که پیش از این بازی در رتبه دوم جدول قرار داشت ، با پیروزی در این دیدار می توانست عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ جوانان گیلان را کسب کند اما با شکست در این بازی ، همچنان در رتبه دوم باقی ماند.
در آخرین بازی انجام شده از دور رفت نیز، تیم های فوتبال جوانان شهرداری و نصر رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شهرداری رشت با نتیجه یک بر صفر برابر حریفش به برتری رسید.
در رقابت های فوتبال لیگ جوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، رقابت‌های تنیس تور جهانی جوانان از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۱ اردیبهشت با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید.

در پایان این رقابت‌ها در بخش انفرادی دختران، یاسمن یزدانی از جاجرم موفق شد با نتیجه (۱_۶ و ۱_۶) هانا سلطانی را شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند.

همچنین در بخش دو نفره دختران نیز کیمیا ثاقب و یاسمن یزدانی با نتیجه (۲_۶ و ۳_۶ ) توانستند از سد بایلان از ترکیه و هانا سلطانی بگذرند و قهرمان شوند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229208 برچسب‌ها مسابقات تنیس ورزش

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد