Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، محمد ابراهیم نژاد مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توانیر، یکی از برنامه های دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل توانیر را حرکت به سمت پیاده سازی سامانه فرماندهی حادثه (ICS) عنوان کرد که به طور هدفمند و بر پایه راهبردهای پدافند غیرعامل و سند راهبردی وزارت نیرو دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ویژگیهای خاص صنعت برق به عنوان یک صنعت زیربنایی و نقش آن در پیشبرد اهداف توسعه ای کشور اشاره کرد و گفت: با نگاه مهندسی و رویکرد تاب‌آوری می توان پایداری صنعت برق را ارتقاء بخشید. از این رو باید همه در مسیری حرکت کنیم که فرهنگ تاب آوری با رویکرد دانش پایه و سیستماتیک، به گونه ای در صنعت برق نهادینه شود که کارکنان در هر مسوولیت و پست سازمانی با مصادیق تاب آوری حوزه ماموریت خود آشنا شوند و آن را به کار ببندند.»

ابراهیم نژاد یکی از ماموریتهای ۱۴ گانه ابلاغی دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل توانیر را استقرار سامانه فرماندهی حادثه عنوان کرد و با اشاره به ضرورت آشنایی دست اندرکاران این حوزه با مفاهیم دانش پایه افزود: این کارگاه آموزشی اولین کارگاه آموزشی «ICS» است که با هماهنگی دانشگاه تهران، کرسی یونسکو در مدیریت سوانح طبیعی و پژوهشکده سوانح طبیعی و با حضور دبیران کمیته پدافند غیرعامل صنعت برق کشور (شرکتهای توزیع و برق منطقه ای) به مدت ۲ روز در سوله مدیریت بحران منطقه ۶ تهران برگزار می شود.

وی هدف از برپایی این دوره را ارتقای توانمندی کارکنان به منظور پیاده سازی سامانه فرماندهی حادثه در صنعت برق عنوان و بر لزوم ارایه دوره پایه (۱۰۰- ICS) به منظور ایجاد زبان مشترک برای تمامی پرسنل صنعت برق تاکید کرد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور از سوی سرلشکر باقری ابلاغ شد که به موجب آن تکالیف جدیدی از سوی این کارگروه برای دستگاه های اجرایی کشور تعیین شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره 2972 مورخ 1403/02/09 توسط سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (576) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب 2 /3 /1375 محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب 7 /9 /1372 با مستنکف رفتار خواهد شد.

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور را اینجا بخوانید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • مدیریت سرمایه در فارکس چیست؟ معرفی ۳ استراتژی پولساز