Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار روز قبل مردی با چهره‌ای آشفته به دادگاه کیفری یک تهران رفت و با تسلیم شکایتی گفت که دختر ۱۵ ساله‌اش از سوی یکی از بستگانش مورد آزار و تعرض جنسی قرار گرفته است.

بدین ترتیب تیمی از مأموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی شعبه سوم دادگاه کیفری برای دستگیری عامل جنایت سیاه وارد عمل شدند و تحقیقات تخصصی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر دختر به مأموران گفت: دو روز قبل دخترم به سراغم آمد و گفت شوهرعمه ۴۱ ساله‌اش طی یک سال اخیر او را با رفتارهای شیطانی‌اش هدف آزار و اذیت قرار داده است و از مأموران آگاهی خواستار دستگیری این مرد شد.

کارآگاهان سپس به تحقیق از دختر ۱۵ ساله پرداختند که اونیز گفت: «شوهر عمه‌ام که با ما در یک ساختمان زندگی می‌کند، مدتی به صورت تلفنی با من صحبت می‌کرد و ابراز علاقه نشان می‌داد و می‌گفت که از من خوشش می‌آید. تا اینکه یک روز و درخلوتی خانه مرا به زور مورد آزار و اذیت قرار داد.بعد هم با تهدید به ادامه این رفتارش پرداخت ومی گفت اگر در این باره با کسی حرف بزنم بلایی به سرم می‌آورد. پس از یکسال که با تهدیدهایش به آزار و اذیت من ادامه می‌داد از این رفتارش جانم به لب آمد و تصمیم گرفتم با در میان گذاشتن این موضوع با خانواده‌ام از دست شوهر عمه‌ام نجات پیدا کنم و او هم به سزای اعمالش برسد.

سرانجام تیمی از مأموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران سحرگاه دیروز با حضور در خانه این مرد در یکی ازمحله‌های جنوب شهر موفق به دستگیری متهم شدند تا درباره گفته‌های دختر نوجوان تحقیق کنند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم- معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران- دراین باره گفت: متهم در همان بازجویی اولیه به آزار و اذیت جنسی دختر ۱۵ ساله اعتراف کرده و اکنون تحقیق از وی به منظور تکمیل پرونده در مراحل مقدماتی قرار دارد.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یسنا» زنده پیدا شد + فیلم

به گزارش جماران؛ «یسنا» دختر چهار ساله کلاله‌ای امروز توسط گشت پاراگلایدر نیروهای هلال احمر سالم پیدا شد.

خبرگزاری فارس نوشت: «یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در حالی که همراه مادرش در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله بوده با غفلت مادر مفقود شده بود، پیدا شد.

تمامی تیم‌های امدادی و انتظامی از لحظات اولیه در منطقه حاضر بودند و جست‌وجو با تمام توان و امکانات برای یافتن وی ادامه پیداکرد.

نهایتا مدیرعامل جمعیت هلال احمر به خبرنگار فارس از زنده پیدا شدن این کودک ۴ ساله توسط تیم پاراگلایدر خبرداد.

 

حجم ویدیو: 1.91M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • «یسنا» زنده پیدا شد + فیلم
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب