Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، فرشید اسماعیلی هافبک استقلال توانست در مقابل تیم نساجی یک گل زیبا به ثمر برساند. با اسماعیلی در خصوص شرایط خودش، دربی 85 هم کلام شدیم که در ذیل می خوانید:

*در مورد گلی که به ثمر رساندی صحبت کنید.

در مورد گل باید بگویم زحمات بچه ها بود. خدا را شکر امروز همه بچه ‌ها خوب بودند و با آنالیزی که انجام دادیم توانستیم از نقاط ضعف نساجی استفاده کرده و به گل برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*به نظر می‌رسد گلی که به ثمر رساندی باعث شد فشار از روی تیم برداشته شود.

بله این موضوع را قبول دارم اما این را هم در نظر بگیرید با گل دوم استرس کمتر شد چون در مسابقات جام حذفی یک گل اندوخته کاملی نیست. شما نگاه کنید در مسابقات جام حذفی خیلی از تیم‌های لیگ یکی تیم‌های لیگ برتری را حذف کردند. خدا را شکر بازی را پیروز شدیم و برد را به  هواداران تقدیم کردیم. من می‌گویم ما خیلی خیلی به هواداران بدهکار هستیم.

* بعد از گل به آغوش مهدی رحمتی رفتید علت خاصی داشت؟

ما خیلی رابطه خوبی با یکدیگر داریم او خیلی به من کمک می‌کند هم از لحاظ روحی و هم روانی دوست داشتم بعد از گلزنی پیش او بروم و بابت همه این محبت‌ها از او تشکر بکنم.

* این هفته هم که شهرآورد 85 برگزار خواهد شد در این باره چه صحبت‌هایی دارید؟

خب، همانطور که می دانید شهرآورد برای طرفداران دو تیم و مردم خیلی مهم است بازی سخت و حساسی است خدا کند هواداران ما به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند مطمئن باشند تیم روز به روز بهتر خواهد شد و خدا را شکر این روند پیروزی‌هایمان آغاز شده تلاش می‌کنیم همانند فصل گذشته در دربی به پیروزی برسیم.

* یک جورایی کابوس پرسپولیسی‌ها هستید و بعد از گلزنی در فصل گذشته محبوب هواداران استقلال شدید؟

من همیشه تلاش کردم بهترین عملکرد را داشته باشیم شرایط دربی فرق می‌کند هر بازیکنی دوست دارد در دربی گلزنی کند خدا کند امسال هم بتوانم در دربی گلزنی کنم و هواداران را راضی به منازل بفرستیم. خداوکیلی گلزنی در دربی خیلی لذت‌بخش است و با گل‌های دیگر فرق می‌کند.

* سال جام جهانی است دوست ندارید جزو مردان کیروش در این مسابقات حضور داشته باشید.

خیلی به جام جهانی فکر می‌کنم خیلی دوست دارم در این مسابقات حضور داشته باشم. همانطور که مسی و رونالدو به این مسابقات فکر می‌کنند من همان قدر فکر می‌کنم. امیدوارم آنقدر خوب کار کنم که کی‌روش بالاخره مرا را هم به تیم ملی دعوت کند.

* سقف آرزوهای فرشید اسماعیلی کجاست؟

استقلال تیم بزرگی است خیلی از بازیکنان دوست دارند در این تیم فوتبال بازی کنند. خدا را شکر در این تیم حضور دارم انشاالله با استقلال بتوانم جام قهرمانی کسب کنم دروغ نمی‌گویم دوست دارم به اروپا بروم خیلی از بازیکنان هم دوره خودم در تیم ملی جوانان مثل سردار آزمون و رضا جهانبخش رفتند و موفق هم شدند و من هم  دوست دارم این تجربه را کسب کنم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست

سیامک یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه ژیمناستیک ایران برای نخستین بار توانست سهمیه المپیک را کسب کند، اظهار کرد: اتفاقی تاریخی رخ داده و ژیمناستیک ایران توانست به المپیک راه یابد. در این راه عوامل فدراسیون و در رأس آن سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون با برنامه‌ریزی خوب و اجرای دقیق به ژیمناست مستعد کشورمان کمک کردند تا او بتواند ژیمناستیک کشورمان را برای اولین بار المپیکی کند.

وی ادامه داد: با شناختی از عوامل فدراسیون دارم مطمئناً برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای الفتی خواهند شد تا در مسابقات المپیک نتایج قابل قبولی بگیرد. ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست و اگر الفتی خوب تمرین کند و از نظر روانی در وضعیت مناسبی باشد با تمرکز بالای خود می‌تواند شانس کسب مدال داشته باشد و بر روی سکو برود تا به کاروان ورزشی ایران کمک کند.  

ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست

کارشناس ژیمناستیک درباره اینکه الفتی در جام جهانی قطر یکی از اجرا‌های خود را از دست داد، عنوان کرد: پیش از مسابقات الفتی کاملاً آماده بود و دلیل اینکه در اجرای اول موفق نبود را به دلیل اینکه در قطر نبودم نمی‌دانم. ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست و قهرمانان المپیک هم پیش آمده در اجراهای خود به خاطر از دست دادن لحظه‌ای تمرکز بر زمین افتادند. همه ورزشکاران استرس دارند به خصوص آنهایی که در بالاترین سطح رقابت می‌کنند. الفتی پیش از این عملکرد بسیار خوبی در مسابقات قبلی ثبت کرده بود که با وجود آنکه نتوانست اجرای مدنظرش را در قطر داشته باشد موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

راه افزایش نمایندگان در المپیک

وی در مورد اینکه ژیمناستیک ایران چگونه می‌تواند سهمیه‌های خود را در المپیک افزایش دهد، عنوان کرد: در اوایل ریاست زهرا اینچه درگاهی بر فدراسیون ژیمناستیک او گفته بود به شکلی برنامه‌ریزی کنیم تا در المپیک پاریس دو نماینده داشته باشیم. این برنامه‌ریزی به ثمر نشسته و در المپیک پاریس یک ژیمناست و یک داور داریم. مطمئناً برای آنکه نمایندگان بیشتری در المپیک بعدی داشته باشیم باید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم. با توجه بیشتر به ورزش مدال‌آور ژیمناستیک این توانایی را داریم تا در ادوار بعدی المپیک و بازی‌های آسیایی با نمایندگان بیشتری که داریم برای کسب مدال راهی مسابقات شویم.

از کسب مدال الفتی ناامید نیستم

یوسفی در خصوص اینکه الفتی چگونه می‌تواند همانند المپیک آسیایی هانگژو در المپیک پاریس هم مدال‌آوری کند، تأکید کرد: آوردگاه المپیک به شکلی است که تمامی ورزشکاران برای کسب مدال می‌آیند و الفتی هم از این قاعده مستثنی نیست. همدلی و همراهی جامعه ژیمناستیک به الفتی روحیه بالاتری می‌دهد و آمادگی ذهنی کامل به میدان برود. به یاد داشته باشیم المپیک آوردگاه قهرمانان تمامی رشته‌هاست و نخبگان هر رشته ورزشی راهی مسابقات می‌شوند. برای کسب مدال الفتی ناامید نیستیم ولی نباید بار روانی منفی ایجاد کنیم. کسب مدال برای او و ژیمناستیک ایران دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!