Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به زودی بر ایمنی ساختمان‌های بلند مرتبه و در حال ساخت در سطح شهر کرمان نظارت دقیق‌تری خواهد داشت.

«علی عسکری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر گفت: با توجه به حوادث کارگاه‌های ساختمانی در سطح شهر کرمان، کارگروه پیشگیری از حوادث ساختمانی که نمایندگان قوه قضائیه، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، اداره کار و امور اجتماعی و اداره راه و شهرسازی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی‌ها که توسط اعضای کارگروه پیشگیری از حوادث ساختمانی که از ساختمان‌های بلند مرتبه در حال ساخت دارند، اگر با موارد غیر ایمنی که خطر جانی برای کارگران و شهروندان داشته باشد، مشاهده کنند، با دستور نماینده قضایی کارگاه تعطیل و پلمب می‌شود و پس از ایمن‌سازی کامل می‌توانند مجوز فعالیت مجدد را اخذ کنند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان خطاب به مجریان ساخت کارگاه‌های ساختمانی گفت: در کارگاه‌های ساختمانی، باید پرتگاه‌های موجود حتماً دارای حفاظ بوده و برای مسیر پله‌ها جان پناه در نظر گرفته شود هم‌چنین از برق‌کشی غیر ایمن خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت

محسن حدادیان گفت: بعد از ظهر یکشنبه یکی از شهروندان بمی طی تماس تلفنی با آتش نشانی از گرفتار شدن یک خانم بین ۲ دیوار خبر داد.

وی افزود: تیم امدادرسانی آتش نشانی بلافاصله بعد از اطلاع از موضوع از ایستگاه شماره یک به محل وقوع حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بم تصریح کرد: فرد گرفتار، یک خانم در رده سنی ۳۵ تا ۴۰ سال بود که به گفته خودش چهار شبانه‌روز بین ۲ دیوار گیر کرده است.

وی عنوان کرد: به دلیل اینکه امکان دسترسی برای نجات این خانم وجود نداشت، طی هماهنگی با یکی از همسایه‌ها شکافی در دیوار خانه همسایه ایجاد کردیم و این زن را از بین شکاف نجات دادیم.

حدادیان افزود: احتمال می‌رود این زن به منظور جمع آوری ضایعات وارد درز ۲ دیوار و گرفتار شده باشد.

وی تصریح کرد: حال عمومی این خانم مساعد نبود و بعد از رهاسازی به اورژانس بم تحویل شد.

منبع: ایرنا کرمان

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس