Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@16:36:57 GMT

برترین شرکت‎های کشتیرانی دنیا اعلام شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۵۹۲۷

برترین شرکت‎های کشتیرانی دنیا اعلام شدند

پول‌نیوز - در جدیدترین رده‌بندی شرکت‌های کشتیرانی کانتینری برتر، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (IRISL) در رتبه بیست و دوم قرار گرفت، مرسک نیز همچنان برترین کشتیرانی دنیاست.

بر اساس جدیدترین گزارش یک شرکت تحقیقاتی اروپایی شرکت دانمارکی مرسک با 650 فروند کشتی و ظرفیت 3 میلیون و 515 هزار و 672 TEU کشتیرانی برتر دنیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت سوئیسی MSC  (Mediterranean Shg Co ) با در اختیار داشتن 508  فروند کشتی و ظرفیت 3 میلیون و  135 هزار و 390 TEU کانتینر در رتبه دوم شرکت‌های برتر کشتیرانی جهان قرار گرفت. شرکت فرانسوی"CMA CGM "  با 492  فروند کشتی و ظرفیت حمل دو میلیون و 483 هزار و 507 TEUکانتینر در رتبه سوم برترین شرکت کشتیرانی دنیا جای گرفت.

شرکت چینی COSCO با  329 فروند کشتی به ظرفیت یک میلیون و 807 هزار و 168 TEU در رده چهارم  قرار دارد.

هاپاگ لوید آلمان با 214 فروند کشتی و ظرفیت یک میلیون و 514 هزار و 160 TEU کانتینر در رتبه پنجم برترین  کشتیرانی دنیا قرار گرفته است.

در رده ششم شرکت تایوانی اورگرین (Evergreen Line) قرار گرفت. این شرکت 195 فروند کشتی با ظرفیت یک میلیون و 65 هزار و 819 TEU کانتینر دارد.

شرکت چینی OOCL با 98کشتی و ظرفیت  672 هزار و 215 TEU کانتینر، شرکت‌ تایوانی یانگ مینگ با 93 کشتی و ظرفیت 575 هزار و 484 TEU کانتینر، شرکت‌ آ‌لمانیHamburg Sud Group با در اختیار داشتن 106 فروند کشتی و ظرفیت حمل 565 هزار و 485  TEU کانتینر و شرکت ژاپنی MOL با 78 فروند کشتی و ظرفیت 548 هزار و 607  TEUکانتینر در رده‌های هفتم تا دهم برترین‌ها قرار گرفتند.

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز با 47 فروند شناور به ظرفیت 96 هزار و 383 هزار TEU کانتینر در رتبه 22 فهرست برترین کشتیرانی‌های کانتینری دنیا قرار گرفت.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟

به گزارش همشهری آنلاین، از یک طرف تیک تاک خبر از عملیات انتحاری در بازار آمریکا می‌دهد و پیشروی برند هواوی باعت شده تا جنگ تراشه‌ها بین واشنگتن و پکن بالا بگیرد. شرکت مادر اپلیکیشن تیک‌تاک خبر داده که در در بدترین سناریو، این اپلیکیشن را در آمریکا تعطیل میکند تا اینکه آن را به یک خریدار بالقوه آمریکایی بفروشند.

مدیرعامل تیک‌تاک می‌گوید: تصمیم داریم در مبارزه حقوقی علیه قانونی که توسط رئیس جمهور آمریکا امضا شده و برنامه ویدئوی کوتاه محبوب ۱۷۰ میلیون آمریکایی را ممنوع می‌کند، پیروز شویم. از سوی دیگر تحیقیق‌ها نشان می‌دهد: جدیدترین گوشی‌های هوشمند هواوی، مجهز به مدلی از پردازنده پیشرفته ساخت چین هستند که توانایی این شرکت چینی برای حفظ تولید تراشه جنجالی را منعکس کرد. بر اساس گزارش بلومبرگ، برای هواوی، این گام دیگری به سوی بازسازی کسب و کاری است که با تحریم‌های دوران ترامپ، نابود شد.

این شرکت از نظر سهم بازار چین در سه ماهه اول امسال، با اپل برابری کرد که نشان دهنده ضعیف شدن سهم سازنده آیفون در این بازار طی ماههای اخیر بوده است. خبر دیگر اینکه بنیان‌گذار چینی برند شیائومی خبر داده که بیش از ۷۵ هزار سفارش برای خودروی SU۷ ثبت کرده و بیش از ۱۰ هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است. رویترز گزارش داده که این اقدام شیائومی به جنگ قیمت خودروهای برقی در بزرگترین بازار خودروی جهان دامن می‌زند.

اما به بازار انرژی دنیای نگاه کنید که وزارت اقتصاد روسیه اعلام کرده، صادرات گاز طبیعی مایع این کشور ممکن است در چهار سال آینده، متوقف شود. برخی گزارش‌ها هم حکایت از آن دارد که هیچ کشور غربی مهمی در میان شرکای تجاری اصلی روسیه باقی نمانده و آلمان با مبادلات تجاری 12 میلیارد دلاری، دیگر یکی از پنج کشور برتر جهان نیست و چین، هند قدرت های نوظهور هستند.

کد خبر 847318 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها تکنولوژی (فناوری) تکنولوژی (فناوری) - دیجیتال کامپیوتر - تراشه

دیگر خبرها

  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • این خانه لوکس و جمع و جور یک کانتینر است! (عکس)
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد