Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ناپولی عنوان کرد برای تیمش قهرمانی در سری A نسبت به موفقیت در لیگ قهرمانان در اولویت قرار دارد.

به گزارش ایسنا، در حساس‌ترین بازی هفته نهم رقابت‌های سری A، ناپولی در ورزشگاه خانگی خود از اینتر متحول‌شده پذیرایی کرد. ناپولی تا قبل از این دیدار در هر ۸ بازی خود به پیروزی رسیده بود و با ۲۴ امتیاز در صدر قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مائوریسیو ساری در نشست خبری خود بعد از توقف برابر اینتر گفت: صادقانه باید اعتراف کنم که تیمم انگیزه زیادی برای موفقیت در لیگ ایتالیا دارد. اگر انگیزه ما برای موفقیت در بازی با اینتر ۹۵ درصد بود، در لیگ قهرمانان و بازی با سیتی ۵۵ درصد بود. بازیکنان بیش‌تر روی موفقیت در لیگ تمرکز کردند. فعلا در لیگ قهرمانان در مرحله گروهی قرار داریم و با دو برد خانگی می‌توانیم صعود خودمان را قطعی کنیم ولی برای ما اهمیت دارد که بتوانیم قهرمانی در لیگ ایتالیا را به دست بیاوریم.  

او در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: لیگ قهرمانان تورنمت خسته‌کننده‌ای است و علاوه بر آن خیلی هم نمی‌توانیم تا مراحل پایانی پیش برویم و به همین خاطر بهتر است تمرکز خودمان را روی لیگ بگذاریم و بتوانیم در این رقابت‌ها موفق شویم.   

ناپولی توانسته است فعلا در صدر جدول لیگ ایتالیا قرار گیرد و امیدوار است بالاخره بعد از سال‌ها عنوان قهرمانی را کسب کند. این تیم رقابت سختی با یوونتوس برای رسیدن به این عنوان دارد. تیمی که امشب باید در زمین اودینزه دیدار دشواری داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)

بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که باواریایی‌ها با تک گل یوسوا کیمیشه به برتری 1-0 دست یافتند.

دانلود (40.4MB)

دیگر خبرها

  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها
  • توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی در بوشهر اولویت است
  • رژه نیروهای مسلح در ساری
  • درویش: برخی برای اوت و کرنر هم بیانیه می‌دهند! تمدید قرارداد بازیکنان؟‌ اولویت‌های دیگری داریم