Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@14:08:07 GMT

برگزاری همایش سیره علوی در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۷۰۳۷

برگزاری همایش سیره علوی در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام مرتضی خاکباز مدیر کل اوقاف استان لرستان گفت: همایش سیره علوی توسط جهاد دانشگاهی در خرم آباد با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف لرستان با بیان اینکه سیره ائمه راه نجات جامعه از گرفتاری هاست افزود: لازم است دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری این همایش مشارکت نمایند تا شاهد بازخورد مطلوب این رویداد فرهنگی دراستان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاکباز در خصوص آزاد سازی حریم امامزاده زیدبن علی (ع) بیان داشت: در صورت تأمین اعتبار ۵۰ مغازه واقع در حریم به زودی تخریب خواهند شد.

 گفتنی است: ۱۰۷ مغازه در اطراف امامزاده زید بن علی (ع) خرم آباد واقع شده است که در صورت همکاری کسبه کار تخریب و فضا سازی حریم حرم بزودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/د

همایش سیره علوی در خرم‌آباد برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در نخستین گفتگوی ویژه خبری خود در شبکه لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه آب، خاک، کشاورزی، معادن، گیاهان دارویی، آبزی‌پروری و گردشگری، اظهار داشت: متأسفانه این استان متناسب با ظرفیت‌ها رشد نکرده و باید با نگاه ویژه و تلاش برای رفع مشکلات و توسعه آن گام برداریم.

وی توجه به جهش تولید و حرکت در مسیر آن را از اولویت‌های نظام عنوان کرد و افزود: پیگیر مصوبات سفر رئیس‌جمهور و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در استان هستم.

استاندار لرستان با اشاره به بازدیدهای مختلف خود از طرح‌های شهری، اقتصادی و زیر ساختی، گفت: در این مدت از هتل صخره‌ای خرم‌آباد، برج‌های دوقلو، راه‌آهن دورود - خرم‌آباد، ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد، کشت و صنعت فجر صفای خرم‌آباد، ماشین‌سازی، پارسیلون بازدید کرده و پیگیری‌های لازم درباره وضعیت ساخت و تکمیل آنها از طریق ارتباط با مسئولان مربوطه انجام شده است.

شفقت، گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم بتوانیم مسائل و مشکلات استان را مرتفع کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی اشاره کرد و گفت: همه نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون و صرفه‌جویی در تبلیغات توصیه می‌کنم.

استاندار لرستان از همه کسانی که در مرحله اول انتخابات پذیرفته نشده بودند خواست نظرات و پیشنهادهای خود را درباره توسعه و پیشرفت تولید در استان را به فرمانداران تحویل دهند تا با جمع‌بندی نظرات در راستای رشد استان از آنها استفاده شود.

کد خبر 6094986

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان
  • ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان
  • جزئیات بارندگی‌ها در لرستان/ ثبت بیشترین بارش‌ها در رومشکان
  • ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود