Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@19:27:09 GMT

درددل جواد رضويان با مردم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۷۱۷۹

درددل جواد رضويان با مردم

خبرگزاري آريا - جواد رضويان نوشت: من عاشق کارم بودم و هستم، شايد خيلي ضعف‌ها در کارم داشته باشم، شايد خيلي وقت‌ها انتخاب‌هاي بد کرده باشم ولي هيچ وقت کم‌فروشي نکردم.
به گزارش جام نيوز، سيدجواد رضويان، بازيگر کشورمان که هفته پيش در رسانه‌ها خبر خداحافظي اش از تلويزيون منتشر شده بود، در تازه ترين پست اينستاگرامش اش نوشت: سالها سعي کردم بي حاشيه زندگي کنم، سعي کردم بي حاشيه کار کنم، از خيلي چيزها و کارهايي که دوست داشتم به واسطه شرايط کارم خودم رو منع کردم، ازگوشه رفتم از گوشه برگشتم ،
نميدونم حالا که به هر دليلي کم کار شدم که دليلش هم براي خودم قابل احترام ،چرا بايد با حواشي بي پايه و اساس روبرو بشم، مصاحبه هاي بي منبع و بي سند که چپ و راست از زبون من تو صفحات مجازي و حقيقي پخش ميشه فقط بخشي از اين حواشي است،
من عاشق کارم بودم و هستم ، شايد خيلي ضعف ها در کارم داشته باشم، شايد خيلي وقتها انتخاب هاي بد کرده باشم، شايد خيلي جاها اون چيزي که فکر ميکرديم نشده ولي به همه اين سالها که افتخار خدمت و نوکري شما رو داشتم قسم
من خودم هيچ وقت کم فروشي نکردم وهرچه در توانم بوده رو کردم اگر کمي بوده بگذاريد بر حساب کم سوادي و کم تواني من ولي کساني که با من کار کرده اند شاهد هستند من با تمام وجودم کار ميکنم،
در اين چند وقت هم اگر کمتر از حقير کار تصويري ديديد بيشتر در حال بازنگري برروي خودم و کارهاي خوب و بدم هستم اميد که همچنان لياقت خدمت و نوکري شما خوبان رو انچنان که شان شما ميطلبد رو خداوند به من کمترين عنايت فرمايد و از شما خواهش ميکنم به اين خبرهاي بدون منبع و ماخذ توجه نفرماييد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ببخشيد درد دلم طولاني شد، به لطف خداوند و دعاي خير شما هميشه محتاج بودم و هستم.
مشرق
115

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • معاون رئیسی: دشمن با برنامه وارد مساله حجاب شده
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  • دشمن با برنامه وارد مساله حجاب شده است
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • خاطره بامزه جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان (فیلم)