Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیحات لازم را در مورد شرایط بلیت فروشی و احتمال افزایش آن از سوی این باشگاه اعلام کرد.

ایران آنلاین /دیدار روز گذشته (شنبه) پرسپولیس و نفت تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که کمتر از یک ساعت مانده به آغاز این دیدار بلیت بازی در اختیار هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب توجه اینکه بیش از هزار تماشاگر بلیت این مسابقه را با قیمت 20 هزار تومان پیش‌خرید کرده بودند، اما در ورزشگاه آزادی بلیت‌ها بنا به تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس به قیمت پنج هزار تومان فروخته شد.

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این ارتباط گفت: اتفاقات روز گذشته ارتباط چندانی به ما نداشت، چون افرادی را که ما مأمور کرده بودیم تا بلیت‌ها را در اختیار هواداران قرار دهند از ساعت 12 ظهر در باجه‌های ورزشگاه آزادی مستقر بودند. بر خلاف آنچه سعید فتاحی اعلام کرده بود که بلیت فروشی در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است دیروز در واقع این شرایط وجود نداشت و شما در این ارتباط با او صحبت کنید.

وی افزود: در هر صورت روز گذشته تا آنجا که به ما مربوط می‌شد به محض اینکه اجازه بلیت فروشی صادر شد در عرض پنج دقیقه بلیت‌ها با قیمت مناسب در اختیار هواداران قرار گرفت و آنها وارد ورزشگاه شدند. باشگاه پیش از این هم اعلام آمادگی کرده بود که اگر بلیت فروشی به طور کامل در اختیارمان قرار بگیرد این آمادگی را داریم که بلیت فروشی را به معنای واقعی الکترونیکی کنیم. در واقع نباید این‌طور باشد که فقط هزار هوادار بلیت را پیش‌خرید کنند و بقیه در ورزشگاه فروخته شود. مطمئن باشید در عرض یک ماه طوری برنامه‌ریزی خواهیم کرد که هوادار با خرید بلیت حتی جایش هم در ورزشگاه مشخص باشد، مانند اکثر کشورهای اروپایی که هوادار وقتی بلیت بازی را می‌خرد می‌داند جایش در ورزشگاه کجاست و صندلی‌ها همه شماره‌گذاری شده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با اینکه بلیت فروشی در دربی به چه شکل خواهد بود، یادآور شد: دربی شرایط خاص خود را دارد و مطمئناً برای بلیت فروشی این بازی باید هماهنگی‌های لازم با شورای تأمین صورت بگیرد. در این ارتباط طی یکی دو روز آینده جلسات هماهنگی لازم ببین مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد و شرایط بلیت فروشی نیز مشخص می‌شود.

خمارلو در واکنش به این پرسش که «آیا باشگاه پرسپولیس قصد دارد بلیت بازی دربی را به 30 هزار تومان افزایش دهد؟»، تصریح کرد: هنوز در این ارتباط تصمیم قطعی گرفته نشده است، اما مطمئناً این برنامه در دستور کار باشگاه است که به مانند همه لیگ‌های معتبر دنیا قیمت بلیت‌ها را برای هر بازی تعیین کند. به مانند روز گذشته که بازی در ابتدای هفته بود و از حساسیت خیلی بالایی برخوردار نبود و به این خاطر ما قیمت آن را به پنج هزار تومان کاهش دادیم تا هوادار بیشتری به ورزشگاه بیایند. ممکن است خلاف این اتفاق در بازی‌های خیلی مهم و آسیایی رخ دهد. / تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس بعد از شکست این تیم مقابل آلومینیوم اراک توپ را به زمین بازیکنانی انداخت که اوسمار آنها را به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین فرستاده بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین بادامکی بعد از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: جا دارد به کادر فنی و همه بازیکنان خسته نباشید بگویم و باید از هوادارانی که در ورزشگاه تیم را تشویق کردند، تشکر کنم. در این بازی دو مرتبه جلو افتادیم، ولی فکر می‌کنم تیم آلومینیوم در نیمه دوم خیلی شجاعانه بازی کرد، بازی خوب و پرقدرتی داشت و در نهایت توانستند به گل برسند. در وقت اضافه دو گل به ثمر رساندیم، اما متأسفانه نتوانستیم آنها را حفظ کنیم. متأسفانه ضربات پنالتی هم 50-50 است و شانس همراه تیم ما نبود. 

یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا شد + فیلم

وی در مورد ارزیابی عملکرد داوری و روند بازی، افزود: به نظرم امروز آقای عرب‌براقی خیلی سخت‌گیر بود و خیلی کارت زرد نشان می‌داد. خیلی از بچه‌های ما امروز کارت گرفتند، ولی من فکر می‌کنم باید باتجربه‌تر بازی می‌کردیم. به خصوص تیمی که با نتیجه 2 بر صفر جلوست، بعد دو گل می‌خورد و مجدداً دو گل دیگر به ثمر می‌رساند. ما باید کار را تمام می‌کردیم، اما دقیقه 97 گل خوردیم و گل چهارم دقیقه 122 بود. با توجه به نفراتی که داریم گل خوردن در وقت‌های اضافه نباید برای تیم ما اتفاق بیفتد.

معاون باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا اوسمار با تعویض‌هایی که انجام داد، کار را تمام شده می‌دانست، گفت: چیزی نمی‌شود گفت. دیگر بالاخره کادر فنی تصمیم گرفت آن تعویض‌ها را انجام بدهد، اما در جام حذفی بازی‌ها به‌صورت تک حذفی است و آلومینیوم هم نیمه دوم خیلی بازی خوبی انجام داد و به بازی برگشت. حالا اینکه روی تعویض‌ها بحث است، من فکر می‌کنم بچه‌هایی که وارد زمین می‌شوند باید عملکرد بهتری داشته باشند. بعد از تعویض‌های آلومینیوم ما روی توپ‌های بلند ضعف داشتیم و متأسفانه گل‌های بدی خوردیم. 

بادامکی راجع به اینکه آیا اعلام لیست پرسپولیس توسط اوسمار در برنامه تلویزیونی روی روحیه بازیکنان تیم تأثیرگذار بود، عنوان کرد: من فکر نمی‌کنم اینطور باشد. نه تنها اوسمار، بالاخره هر مربی به  بازیکنانی علاقه‌مند است. فکر نمی‌کنم این موضوع تأثیرگذار بوده باشد.

وی درباره علت پرتاب اشیا در ورزشگاه امام خمینی (ره) تصریح کرد: چیزی که من شنیدم و پرسیدم ابتدا از سمت جایگاه تماشاگران آلومینیوم شروع شده است. خودتان بهتر از من می‌دانید پرسپولیس به هر شهری می‌رود، طرفداران زیادی در آن شهر دارد. طبیعی است که در اراک هم مردم پرسپولیس را دوست داشته باشند و برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند. مسئولان اینجا جو را خیلی ملتهب کردند. به خصوص بعد از اینکه آلومینیوم گل زد، یکسری اشیا پرتاب شد. حتی در جایی که من نشسته بودم، اشیای آنها می‌آمد. چیزی که من پرسیدم اول طرفدار آنها شروع کردند، بعد در واکنش به این رفتار طرفداران ما واکنش نشان دادند.

«در حالی که این روزها بحث تمدید قرارداد اوسمار مطرح است آیا نتیجه فعلی می‌تواند در این موضوع تأثیرگذار باشد.»‌، معاون باشگاه پرسپولیس در  واکنش به طرح این موضوع اظهار داشت: بالاخره فوتبال است دیگر. ما یک روزی باید می‌باختیم و قرار نیست همیشه برنده باشیم. این باخت هم در ضربات پنالتی اتفاق افتاد. فکر می‌کنم اوسمار تا به امروز عملکرد خوبی داشته است، اما در این مورد (ادامه حضور اوسمار) تصمیم‌گیرنده هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن