Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: امام جماعت مسجد جامع فیروزآبادی با بیان اینکه دارالقرآن نور در رشته‌های حفظ، تثبیت تفسیر، روخوانی و تجوید قرآن، فعال است، گفت: مهدقرآنی این مرکز در زمینه حفظ قرآن همراه با داستان‌گویی نیز فعالیت دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی تختی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه برای احیا و تقویت کارکردهای مساجد باید نهادهای تازه و موثرتر در آن‌ها راه‌اندازی شوند، گفت: فعالیت پایگاه‌های بسیج، دارالقرآن‌ها، کانون‌های قرهنگی تبلیغی و کانون‌های قرهنگی هنری در مساجد بسیار موثر بوده است اما هر سازمانی برای استمرار موفقیت و پیشرفت خود، نیازمند نهادسازی است و این موضوعی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی در مساجد روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به راه‌اندازی دارالقرآن نور در مسجد جامع فیروزآبادی در سال 1396 و اثرات سازنده آن در طراحی و اجرای برنامه‌های مفید و موثر قرآنی در این خانه خدا، افزود: این دارالقرآن از زیرمجموعه‌های کانون فرهنگی تبلیغی راوی نور است و هدف‌گذاری آن، جذب کودکان و جوانان به آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع) است.

 

 

امام جماعت مسجد جامع فیروزآبادی با بیان اینکه دارالقرآن نور در رشته‌های حفظ، تثبیت تفسیر، روخوانی و تجوید قرآن، فعال است، خاطرنشان کرد: مهدقرآنی این مرکز در زمینه حفظ همراه با شعر و داستان‌گویی نیز فعالیت دارد و تاکنون کودکان بسیاری از برنامه‌های آن بهره‌مند شده‌اند.

 

تختی‌پور اضافه کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام در برنامه‌های دارالقرآن نور می‌توانند شنبه‌ تا چهارشنبه‌ هر هفته از ساعت 9 صبح تا 12 به دفتر کانون فرهنگی تبلیغی راوی نور مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره 55976080 تماس بگیرند.

 

یادآور می‌شود؛ مسجد جامع فیروزآبادی در شهر ری، خیابان فدائیان اسلام، نرسیده به میدان حرم عبدالعظیم حسنی (ع) واقع شده است.

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان

بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم با همکاری وزارت اطلاعات و فرهنگ، دفتر نخست وزیری، وزارت اقوام و قبایل همچنین بنیاد پیامبر اعظم و شهرداری کابل برای نخستین بار در افغانستان برگزار شده است.

این نمایشگاه با شعار جامعه افغانستانی و تربیت قرآنی دایر شده است و شامل ۲۵ غرفه کتاب، آثار قرآنی، کتابت قرآن کریم و مسائل مرتبط می‌باشد.

مقامات سفارت جمهوری اسلامی ایران، ترکیه، امارات و برخی کشورها همچنین فرهیختگان و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی مختلف در مراسم گشایش این نمایشگاه قرآنی حضور داشتند.

این نمایشگاه قرآنی برای یک هفته در قصر دارالامان کابل درحال برگزاری است.

بر اساس برنامه نمایشگاه قرآنی، قرار است همه روزه محافل بزرگی با موضوعات فرهنگی، دینی و مذهبی برگزار خواهد شد و برای کودکان نیز برنامه‌های متنوعی درنظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • قدردانی از باسابقه‌ترین مربی قرآنی حرم مطهر رضوی در روز معلم
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • بیش از ۵۰ حافظ در شهرستان بوشهر فعال است