Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@00:43:34 GMT

قهرمانی ژیمناست های ایران در اسلوونی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۷۷۳۵

قهرمانی ژیمناست های ایران در اسلوونی

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از فدراسیون ژیمناستیک، در دومین روز مسابقات ژیمناستیک بین المللی اسلوونی و در بخش انفرادی مسابقات بزرگسالان در وسیله خرک حلقه، «سعیدرضا کیخا» بر سکوی قهرمانی ایستاد. در پرش خرک، سامان مدنی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و در وسیله پارالل مدال طلا به مهدی احمد کهنی رسید و سامان مدنی نیز صاحب مدال برنز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حرکات زمینی، مهدی احمدکهنی و حمید قاقزانی مدال های نقره و برنز را از آن خود کردند و در وسیله دارحلقه هم این دو ورزشکار به ترتیب مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی را به خود اختصاص دادند.
در بخش انفرادی رده جوانان و در حرکات زمینی مهدی الفتی و محمدرضا خسرونژاد به ترتیب صاحب مدال طلا و نقره شدند. در وسیله دارحلقه، آرمین وطن خواه و محمدرضا خسرونژاد صاحب گردن آویز طلا و نقره شدند. در وسیله پارالل محمدرضا خسرونژاد و رضا بهلول زاده عناوین اول و دوم را بدست آوردند و در خرک حلقه رضا بهلول زاده قهرمان شد.
در پرش خرک مهدی الفتی و مهدیار سلمانی صاحب مدال طلا و نقره شدند و در بارفیکس هم رضا بهلول زاده و مهدیار سلمانی سکوی قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کردند.
پیش از این نیز تیم های بزرگسالان و جوانان ژیمناستیک هنری کشورمان در بخش تیمی عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بودند.
مسابقات ژیمناستیک هنری بین المللی اسلوونی در روزهای 28 و 29 مهرماه با حضور 37 ورزشکار از کشورهای ایران ، اتریش، بلژیک، کرواسی، جمهوری چک، بریتانیا، استرالیا، صربستان و اسلوونی برگزار شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا با انتشار عکسی از خودش در کنار مهدی تاج در اینستاگرام قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران را تبریک گفت.

طرفداری | اینفانتینو پست جدیدی را کنار مهدی تاج منتشر کرده است.

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند به مقام قهرمانی جام ملتهای آسیا رسید. پس از این اتفاق اینفانتینو رئیس فیفا با انتشار عکسی از خودش کنار مهدی تاج، این قهرمانی را به رئیس فدراسیون فوتبال ایران تبریک گفت.

Caption

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان