Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر گفت: کلینیک تخصصی بیمارستان گلدیس با ۳۰ میلیارد ریال هزینه آذر ماه امسال به صورت آزمایشی بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش ایمنا، دکتر خلیل امیرزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: کلینیک تخصصی بیمارستان گلدیس با ۳۰ میلیارد ریال هزینه آذر ماه امسال به صورت آزمایشی بهره‌برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کلینیک با ۶۵ درصد پیشرفت ساخت، در چهار طبقه و در زمینی به وسعت ۲ هزار مترمربع زیربنا در محدوده این بیمارستان در حال ساخت است، در کلینیک تخصصی بیمارستان گلدیس ۲۴ درمانگاه تخصصی مستقل از بیمارستان از جمله رادیولوژی، فیزیوتراپی و دندان‌پزشکی مجهز راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: با جابجایی درمانگاه‌های بیمارستان به کلینیک جدید ۳۲ تخت بیمارستان به ظرفیت تخت‌های این بیمارستان اضافه خواهد شد، بیمارستان گلدیس ۱۷۳ تخت فعال دارد.

وی بازسازی و توسعه اورژانس با امکان خدمات‌دهی حداکثر ۳۵ تخت بیمار و ۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در زمینی به وسعت ۵۰۰ مترمربع و احداث نمازخانه به وسعت ۲۰۰ مترمربع با کاربری دوگانه اقامت موقت همراهان بیمار تا پایان امسال را از دیگر طرح‌های عمرانی بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر برشمرد.

امیرزاده ادامه داد: علاوه بر بهره‌برداری مرکز تولید اکسیژن بیمارستان تا پایان امسال، قرارداد احداث ساختمان مرکز دوم رادیولوژی بیمارستان نیز با بخش خصوصی منعقد خواهد شد، دستگاه رادیولوژی دوم بیمارستان نیز خریداری شده و در انبار بیمارستان نگهداری می‌شود.

وی این نوید را به شهروندان داد که با مساعدت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌ زودی دستگاه ام آر آی برای نخستین بار در این بیمارستان راه‌اندازی می‌شود؛ با نصب این دستگاه پرکاربرد جمعیت ۴۵۰ هزار نفری شمال استان اصفهان از خدمات تخصصی آن بهره‌مند خواهند شد، با افتتاح دستگاه ام آر آی متخصصان نورولوژیست هم جذب این بیمارستان خواهند شد و اعزام بیماران بدحال دچار ضایعه مغز و اعصاب به بیمارستان‌های مرکز استان پایان خواهد یافت.

رئیس بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر راه‌اندازی خدمات سنجش ارزیابی ریه یا اسپیرومتری، افزایش تخت‌های نگهداری از بیماری مغز و اعصاب از ۴ به ۱۱ تخت فعال، خدمات شبانه‌روزی بیماران دیالیزی با ظرفیت ۱۵ تخت، خدمات آزمون ورزش ویژه بیماران قلبی، راه‌اندازی خدمات تشخیص نوار عصب و عضله، شنوایی‌سنجی نوزادان و بزرگسالان، شبانه‌روزی شدن خدمات سرپایی به بیماران و راه‌اندازی واحد آندوسکوپی ویژه بیماران گوارشی را از خدمات ایجادشده در سه سال اخیر بیان کرد.

وی در پایان به رتبه اول خدمات‌رسانی این بیمارستان، همچون بهترین بیمارستان‌های دولتی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اشاره و اعلام کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌ زودی ارتقای خدمات درمانی بخش قلب و عروق و اتاق‌های عمل این بیمارستان را تائید خواهد کرد که در این صورت، بیمارستان گلدیس به بیمارستانی درجه‌یک در تمامی زمینه‌ها و با ارائه کامل انواع خدمات درمانی در کشور معرفی خواهد شد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در این آیین گفت: عملیات ساخت این کلینیک با مشارکت بنیادخیریه پورکاشانی از سال ۹۷ با زیر بنای سه هزار متر مربع در چهار طبقه آغاز شد.

وی ادامه داد: بنیاد مذکور ۲ هزارو۷۰۰ میلیارد ریال و دانشگاه علوم پزشکی البرز یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت وتجهیز این مجموعه هزینه کرده اند.

صیادی افزود: این کلینیک درمانی دارای بخش های اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطر نشان کرد: مرکز درمان اعتیاد بیمارستان امام حسین (ع) امروز نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و بر مردمی سازی سلامت در تمام بخش ها تاکید کرد 

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد