Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-29@00:11:09 GMT

جنگ قدرت با تماشاگری فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۷۹۵۲

جنگ قدرت با تماشاگری فدراسیون فوتبال

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، جنگ قدرت همیشه بوده؛ از ازل و تا ابد نیز ادامه دارد. جنگ قدرتی که همیشه دامن گیر قشر ضعیف جامعه شده و ارکان قدرت هیچگاه متضرر نشده‌اند. نهایت ضرری که ارکان قدرت دیده‌اند منافع کمتری است که نصیب‌شان می‌شود. درست مثل جنگ قدرتی که حالا بین باشگاه پرسپولیس و شرکت برهان مبین به راه افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاهی مردمی و شرکتی که بلیت فروشی مسابقات فوتبال را از فدراسیون گرفته بود. حالا که فدراسیون فوتبال بلیت فروشی را به باشگاه‌ها واگذار کرده، جنگی بین دو رکن قدرت این ماجرا به راه افتاده است.
باشگاه پرسپولیس اکنون به صورت قانونی بلیت فروشی را از فدراسیون فوتبال گرفته و باید بلیت فروشی را انجام بدهد. از سوی دیگر شرکت برهان مبین برای بلیت فروشی مسابقات فوتبال قراردادی قانونی با فدراسیون فوتبال دارد که حالا فدراسیون مجبور شده بدون توجه به این قرارداد بلیت فروشی را به باشگاه‌ها واگذار کند. کاری به میزان سودی که نصیب فدراسیون فوتبال می‌شد، سهم برهان مبین بود یا سودی که اکنون به باشگاه می‌رسد نداریم که این موضوع نیاز به بررسی‌های بسیار دارد، موضوع ضربه‌هایی است که در این جنگ قدرت به تماشاگران می‌خورد. تماشاگرانی که از کوچکترین امکاناتی بی‌بهره هستند و حالا برای تماشای مسابقه باید رنج زیادی هم بکشند و از آنها هم انتظار داریم که همه چیز را رعایت کنند و آستانه تحمل‌شان هم بالا باشند.

در بازی پرسپولیس و نفت تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، نمایندگان شرکت برهان مبین بلیت‌هایی را پیش فروش کرده بودند و قصد داشتند بلیت‌هایی را هم در ورزشگاه به فروش برسانند. از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس هم نمایندگانی را با بلیت‌های کاغذی به ورزشگاه فرستاده بود تا بلیت فروشی در اختیار خودش باشد. همه اینها چیزی جز دردسر برای تماشاگران نداشت. کسانی که پشت گیت‌های بلیت فروشی مانده بودند و نمی‌دانستند باید چه کار کنند. کمتر از یک ساعت مانده به بازی هم تماشاگران بیرون ورزشگاه منتظر بودند تا تکلیف‌شان مشخص شود و در نهایت با بلیت‌هایی که باشگاه می‌فروخت وارد ورزشگاه شدند. البته کسانی هم بلیت‌های شرکت برهان مبین را پیش خرید کرده بودند که با این بلیت‌ها نتوانستند به جایگاهی که مشخص شده بود بروند. یعنی در نهایت با بلیت‌هایی که چهار برابر قیمت بلیت‌های باشگاه بود، سرشان کلاه رفت!

جنگ پرسپولیس و شرکت بلیت فروشی که از دو واژه برهان (حجت، بینه) و مبین (واضح و آشکار) تشکیل شده، حالا چیزی جز ضرر برای تماشاگران یا همان هواداران ندارد. ضرر مالی که به برخی تماشاگران وارد شده یک سمت ماجراست و ضررهای دیگر هم به جای خود. اینکه تماشاگران هیچ امکاناتی در ورزشگاه ندارند و در بازی پرسپولیس و نفت هم آنها را مدت‌ها پشت در نگه داشتند تا جنگ قدرت موقتاً به پایان برسد. فدراسیون هم که در این میان با شرکت برهان مبین قرارداد بسته و از طرف دیگر بلیت فروشی را به باشگاه‌ها واگذار کرده تماشاگر این جنگ قدرت است، در حالی که خودش به عنوان کسی که در این ماجرا بوده باید در این خصوص میانجیگری کرده و مشکل را حل کند. جنگ قدرت اگر اینجا هم به پایان برسد، مطمئناً انتهایی ندارد، اما بالاخره ظلم به تماشاگران که «برهانِ مبین» است، باید یک جایی به پایان برسد، اگر ارکان قدرت پایین دست خود را ببینند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرد که محمود داهود، بازیکن این تیم، ساعاتی پیش از دیدار با میانمار در دور چهارم مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 از ترکیب اصلی سوریه خارج شده است.

فدراسیون سوریه با انتشار بیانیه‌ای در صفحه اینستاگرام خود نوشت: محمود داهود صبح امروز به دلیل عدم امکان پاسخگویی به درخواست‌هایش اردوی تیم ملی کشورمان را ترک کرد و این موضوع را توسط ایجنتش به ما اطلاع داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: مدیریت تیم تایید می‌کند که علاقه به تیم ملی سوریه حرف اول را می‌زند و جزئیات این اتفاق در آینده اعلام می‌شود.

داهود که سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه آلمان را دارد و در حال حاضر عضو باشگاه اشتوتگارت است، مدتی قبل تصمیم گرفت به تیم ملی سوریه بپیوندد.

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق چین: برای این شغل رشوه دادم!
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • چرا لباس تیم ملی آلمان این قدر جنجالی شد؟
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!