Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی از فعالیت ۶۰۰ نفر از پزشکان، پرستاران و متخصصان بسیج جامعه پزشکی برای ارایه خدمات به زایران اربعین خبر داد و گفت: ۱۵ موکب درمانی در کشور عراق به تمام زایران خدمات پزشکی ارایه می‌دهند.

سیدامین درخشان، معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان در مورد خدمات جامعه بسیج جامعه پزشکی در ایام اربعین حسینی (ع) گفت: ۲ بیمارستان صحرانی در 2 مرز ایلام و خسروی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی احداث شده است که این بیمارستان‌ها به زایران اربعین خدمات پزشکی ارایه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: در خروجی خرم‌آباد در مرز میرجاوه در سیستان و بلوچستان و در مرز زاهدان سه پست امدادی به زایران امام حسین (ع) خدمات پزشکی ارایه می‌دهند. این پست‌های امداد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هر استان فعالیت می‌کنند.

 

درخشان با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی در کشور عراق هم خدمات پزشکی ارایه می‌دهد، تصریح کرد: 15 موکب درمانی در کشور عراق به زایران اربعین خدمات ارایه می‌دهند و در مجموع 600 نیروی پزشکی از بسیج جامعه پزشکی در داخل و خارج از کشور خدمات گوناگون پزشکی و پیراپزشکی را در این ایام ارایه می‌دهند.

 

معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی گفت: پزشکی عمومی، پرستار، تکنسین داخلی، طب اورژانس، متخصص اورتوپد و دندانپزشک از جمله تخصص‌های بسیج جامعه پزشکی هستند.

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

پیش از این دکتر هادی میرزایی مسؤولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل را برعهده داشت.

کد خبر 6093030

دیگر خبرها

  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند