Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@19:11:44 GMT

به مناسبت تولد 36 سالگی ویدیچ + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۸۴۲۵

به مناسبت تولد 36 سالگی ویدیچ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: مهره سابق و ارزشمند خط دفاع منچستر یونایتد امروز 36 ساله شد.

حجم ویدیو: 20.77M | مدت زمان ویدیو: 00:03:44 دانلود ویدیو

نمانیا ویدیچ اهل اوژیتسه یکی از شهر های صربستان می باشد او در 21 اکتبر 1981 به دنیا آمده است او فوتبال خود را در ستاره سرخ بلگراد به طور جدی آغاز کرد و برای این تیم 94 بازی و 18 گل به ثمر رساند و بعد از آن با انتقال به اسپارتاک مسکو پیوست و در این تیم 39 بازی و 4 گل به ثمر رساند و در انتقالی رویایی به تیم فوتبال منچستر یونایتد پیوست و در بهترین دوران بازیگریش را در منچستر یونایتد زیر دست سر الکس گذراند و تا به این جا حدود 200 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده است و در بین این بازی ها 15 گل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او برای تیم ملی نیز 56 بازی انجام داده است و 2 گل به ثمر رسانده است و بعد از9 سال حضور در تیم ملی از فوتبال ملی خداحافظی کرد.
پس از دو فصل بازی در اسپارتاک مسکو، ویدیچ در روز ۲۵ دسامبر ۲۰۰۵ با قراردادی ۷ میلیون پوندی با منچستر یونایتد به امضا رساند و در سال ۲۰۰۶ اجازه انتقال کامل به این تیم صادر شد. منچستر برای خرید ویدیچ رقابت بسیاری سختی با تیم فیورنتینا داشت. در ۱۵ ژانویه ۲۰۰۶ ویدیچ اولین بازی خود با پیراهن یونایتد را با شماره ۱۵ انجام داد. در آن بازی او به عنوان یار ذخیره به جای نیستروی در حالی به بازی آمد که منچستر ۲-۱ از بلکبرن در نیمه نهایی جام اتحادیه پیش بود.


افتخارات نمانیا ویدیچ در منچستر یونایتد:
5 قهرمانی در لیگ برتر جزیره
3 عنوان قهرمانی درجام اتحادیه(کارلینگ کاپ)
4 عنوان قهرمانی در جام خیریه
1 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا
1 قهرمانی در جام باشگاه های جهان

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم

23 آوریل سال 2003، دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید در حضور 66 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد که این دیدار با برتری 4-3 شاگردان سرالکس فرگوسن خاتمه یافت. هواداران منچستر یونایتد هنگام تعویض رونالدو نازاریو، این ستاره رئال مادرید را تشویق کردند.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم