Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب قهرمان مسابقات تیروکمان جهانی لهستان گفت: پس از عدم حضور در مسابقات جهانی مکزیک، تمرکز خود را معطوف به مسابقات آسیایی بنگلادش کردم تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنم.

اسماعیل عبادی در گفت وگو با ایسنا، پس از عدم حضور تیم کامپوند در مسابقات جهانی مکزیک به خاطر عدم صدور ویزا و شرایطش برای شرکت در مسابقات آسیایی بنگلادش که اوایل آذر عازم این رقابتها خواهد شد، اظهار کرد: مسابقات جهانی مکزیک فرصت خوبی برای کسب مدال انفرادی و تیمی کامپوند و همچنین افزایش رنکینگ جهانی بود که متاسفانه عدم همکاری کشور میزبان در دریافت به موقع ویزا سبب شد تا تلاش یکماهه تیم کامپوند بی‌نتیجه بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بعد از شرکت نکردن در مسابقات جهانی مکزیک، از نظر روحی تا حدودی بهم ریخته بودم و انگیزه خود را از دست داده بودم. اما در حال حاضر شرایط خوبی دارم و خود را در آسیایی بنگلادش محک می‌زنم.

وی گفت: رقابتهای قهرمانی تیروکمان آسیا در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان برگزار می‌شود که  به خاطر داشتن رنکینگ از اهمیت بالایی برخوردارست و تمام قدرت‌های آسیا در این تورنمنت حضور دارند. البته در رقابتهای قهرمانی آسیا که 2سال پیش در تایلند برگزار شد، در بخش انفرادی به مدال برنز آسیا دست یافتم. اما در بنگلادش به ویژه بعد از این که مکزیک را نیز از دست دادم، تلاش خود را تنها برای کسب مدال طلای آسیا متمرکز خواهم کرد تا خستگی تمرینات یکماهه‌ای که قبل از حضور در مسابقات جهانی مکزیک داشتم را در بنگلادش با کسب مدال مرتفع کنم.

نایب قهرمان مسابقات تیروکمان جهانی لهستان همچنین درباره برنامه‌های آینده خود بعد از بنگلادش اظهار کرد: مهم‌ترین مسابقه‌ای که امسال پیش رو دارم، مسابقات آسیایی بنگلادش است و سپس در صورتی که مشکلی از نظر دریافت ویزا نداشته باشیم، بهمن ماه خود را برای مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان در آمریکا آماده خواهم کرد. البته مسابقات جام جهانی داخل سالن تیروکمان نیز از آبان ماه به میزبانی مراکش، تایلند و سپس فرانسه در 3 مرحله برگزار می‌شود که به خاطر همزمانی اولین و دومین مرحله آن با آسیایی بنگلادش، امکان حضور در مسابقات داخل سالن را نداریم. در سومین مرحله نیز که به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود، به خاطر حضور در مسابقات قهرمانی جهان و اهمیت این رقابتها، تصور نمی‌کنم فدراسیون بخواهد تیمی را به مسابقات داخل سالن جام جهانی فرانسه اعزام کند. به هر صورت بعد از مسابقات آسیایی بنگلادش ماموریت بعدی من آمریکاست، البته اگر مشکلی از نظر دریافت ویزا نداشته باشیم.

عبادی در پایان افزود: هر چند اردوی تیم ملی به مدت یک هفته تعطیل بود، اما از نظر رکوردی شرایط خوبی دارم و از دو روز آینده که وارد اردوی تیم ملی در سایت تیروکمان می‌شوم، سعی خواهم کرد خود را به بهترین شکل ممکن برای رقابتهای آسیایی بنگلادش آماده کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا