Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزرای نیرو و علوم و تحقیقات و فناوری یکشنبه هفته آینده در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، علی لاریجانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 30 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: نامه رئیس جمهور مبنی بر معرفی گزینه های پیشنهادی وزارتخانه های علوم و تحقیقات و فناوری و نیرو جهت اخذ رأی اعتماد مجلس اعلام وصول می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی نامه رئیس جمهور را به شرح زیر قرائت کرد:

با سلام؛

احتراما در اجرای اصل 33 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به پیوست شرح حال و برنامه های جناب آقای دکتر رضا اردکانیان و جناب دکتر منصور غلامی برای اخذ رأی اعتماد به ترتیب برای وزارتخانه های نیرو و علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی معرفی می گردند.

به گفته لاریجانی، برنامه ها و سوابق و شرح حال وزرای پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری و نیرو در اختیار نمایندگان مجلس قرار خواهد گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: یکشنبه هفته آینده جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی نیرو و علوم، تحقیقات و فناوری در صحن علنی مجلس برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس

رئیس دفتر سیاسی حماس با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس صبح امروز با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در بهارستان دیدار و گفت و گو کرد. 

رئیس دفتر سیاسی حماس سه شنبه ۷ فروردین به تهران سفر کرد و مورد استقبال رسمی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه قرار گرفت. 

همچنین اسماعیل هنیه و هیات همراه دیداری با مقام معظم رهبری داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس
  • دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
  • حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم
  • روند افزایشی دما در مازندران تا یکشنبه هفته آینده
  • نشست هم‌اندیشی با وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری؛ 27 اردیبهشت 1402
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی
  • منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند