Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان گفت: آخرین فرصت ثبت نام کارآفرینان برای شرکت در دوازدهمین جشنواره استانی امتنان از کارآفرینان برتر، 30مهرماه می باشد

رسول احدی  افزود: ثبت نام از کارآفرینان استان، از 11 شهریور شروع شده و تا پایان روز 30 مهرماه سال جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احدی هدف از برگزاری جشنواره های کارآفرینی را اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی، توسعه کسب و کارهای کارآفرینانه برشمرد.

وی با بیان اینکه معرفی کارآفرینان برتر به جامعه به عنوان الگوهای موفق در ترغیب و تشویق جوانان و دانش آموختگان دانشگاهی برای انجام فعالیت های کارآفرینانه نقش بسزایی دارد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره تجلیل و امتنان از کارآفرینان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در جهت تقویت خودباوری، روحیه کار جمعی، ابتکار و اهتمام به ارتقای کیفیت تولید است.

وی افزود: تمامی صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت می توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتیwww.karafarinanebartar.irمراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم ها و ارسال مستندات اقدام کنند.

احدی اضافه کرد: از سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات، کارآفرینان برتر استانی انتخاب و به جشنواره ملی معرفی می شوند

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر

  به گزارش خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، ۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.   الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود