Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور سهولت  در ارسال لیست حق بیمه دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و این امکان فراهم می شود که از طریق اینترنت به راحتی این لیست را پرداخت کرد.

برای ارسال لیست حق بیمه کارفرما ابتدا باید به شعب سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور برای یکبار مراجعه کند و نام کاربری و رمز عبور خود  را دریافت کنند و با در دست داشتن نام کاربری و رمز عبور باید به سامانه یکپارچه تامین اجتماعی به نشانی https://samt.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tamin.ir مراجعه کنند.

پس از وارد شدن به این پایگاه در قسمت نام کاربری و رمز عبور اطلاعات درخواستی را وارد می‌کنید. توجه داشته باشید نام کاربری کدملی شما است.

لازم به ذکر است؛ در زمان وارد کردن نام کاربری و رمز عبور زبان صفحه کلید روی زبان انگلیسی (EN) باشد و همچنین کلید Caps Lock خاموش باشد.

پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور با انتخاب گزینه «ورود» وارد صفحه اصلی شده و در این صفحه روی منوی «عملیات لیست بیمه» کلیک و گزینه بارگذاری را انتخاب کنید.

 

 

پس از کلیک بر روی گزینه «بارگذاری» پنجره‌ای باز خواهد شد که در آن نام کارگاه، کد کارگاه و شعبه تامین اجتماعی خود را مشاهده خواهید کرد که باید این کادر‌ها تکمیل شود و در قسمت پایین روی گزینه Browse‌کلیک کرده و از پنجره باز شده آدرس فایل لیست کارگاه و لیست بیمه شدگان را وارد و سپس گزینه بارگذاری را انتخاب کنید. این فایل هم قبلا باید توسط LIST Disk تهیه شده باشد.

در مرحله بعد اطلاعات مندرج نمایش داده می‌شود و در صورت تایید کافیست روی گزینه ارسال به شعبه کلیک کنید و پس از کلیک پنجره‌ای با این مضمون "آیا از ارسال لیست به شعبه اطمینان دارید؟ " نمایش داده می‌شود و شما گزینه «بله» را انتخاب می کنید.

در محله بعدی متقاضی باید روی گزینه تایید نهایی کلیک کند تا درخواست با موفقیت انجام شود.

پس از گذر از تمام مراحل می‌توانید با کلیک روی اطلاعات بیمه شده جزئیات آن را مشاهده کنید.

پس از تکمیل و فرآیند ثبت نام، سند چاپی روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود و می‌توان این سند را به صورت فایل PDF ذخیره سازی کرد و یا از آن پرینت گرفت تا در صورت هرگونه مشکلی از طریق این سند پیگیر مشکل باشند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم مدیرعامل تامین‌اجتماعی برای بازنشستگان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، میرهاشم موسوی درخصوص افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال جاری اظهار کرد: به موجب قانون مصوب، دستمزد حداقلی‌بگیران با افزایش ۳۵ درصدی و همچنین سایر سطوح درآمدی با افزایش ۲۲ درصد + ۶۹۰ هزار تومان همراه است که از فروردین ماه اعمال، اما از اردیبهشت‌ماه پرداخت خواهد شد.

وی درخصوص زمان پرداخت معوقات ناشی از افزایش حقوق نیز اعلام کرد که سعی می‌شود معوقات در خردادماه پرداخت شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص کف و سقف حقوق بازنشستگان با افزایش‌های صورت گرفته توضیح داد: کف حقوق یک فرد دارای همسر و یک فرزند تحت پوشش، ۱۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان است و سقف آن نیز ۷ برابر حداقل دستمزد است.

موسوی همچنین درباره میزان افزایش «حق عائله‌مندی و اولاد» نیز گفت: حق عائله‌مندی نیز با این افزایش جدید بیش از ۱۰۰ درصد در سال جاری رشد داشته و حق اولاد نیز با رشدی بالغ بر ۵۰ درصد همراه بوده است.

وی در پاسخ به اینکه نگرانی‌هایی در خصوص تحت تاثیر قرار گرفتن اجرای همسان‌سازی حقوق‌ها با افزایش ۳۵ درصدی حقوق‌ها در سال جاری عنوان می‌شود، گفت: همسان‌سازی به افزایش حقوق سالانه ارتباطی ندارد و از آنجایی که هنوز برنامه هفتم ابلاغ نشده است، بعد از ابلاغ، آنچه که به موجب قانون به ما تکلیف شود، با تامین منابع به قانون عمل می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • هدیه ۴۰۰ هزار تومانی تامین اجتماعی به این افراد
  • هدیه ۴۰۰ هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب
  • هدیه ۴۰۰ هزار تومانی خرید کتاب برای بیمه‌شدگان جدید تامین اجتماعی
  • حق بیمه اجتماعی ۱۰۴ بانوی سرپرست خانوار در قشم پرداخت شد
  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • خبر مهم مدیرعامل تامین‌اجتماعی برای بازنشستگان
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد