Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:40:48 GMT

مصرف آب شرب در زنجان بالاتر از میانگین جهانی است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۹۶۲۴

مصرف آب شرب در زنجان بالاتر از میانگین جهانی است

زنجان- معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان به وضعیت مصرف آب شرب شهری در زنجان اشاره کرد و گفت: مصرف آب شرب در زنجان بالاتر از میانگین جهانی است.

علی محمد نادرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر  به وضعیت مصرف آب شرب شهری در زنجان اشاره کرد و افزود: میانگین جهانی مصرف آب به ازای هر نفر در شبانه روز ۱۵۰لیتر است در حالیکه در استان زنجان میانگین مصرف آب ۲۰۱ لیتر و در شهر زنجان ۲۰۴ لیتر به ازای هرنفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مصرف آب شرب در زنجان بالاتر از میانگین استاندارد جهانی است و باید مدیریت مصرف آب در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: ۷۱۰ هزار نفر در ۲۱ شهر استان زنجان تحت پوشش آبفای شهری قرار دارند و باید شهروندان زنجانی بر مدیریت صحیح مصرف آب برنامه ریزی و مدیریت لازم را داشته باشند. 

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: در حال حاضر ۱۷ هزار حلقه چاه آب در استان زنجان وجود دارد که هفت‌هزار حلقه چاه غیرمجاز است.

نادرخانی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۰ حلقه چاه آب شرب وجود دارد، افزود: در استان زنجان دشت های ابهر و خرمدره در وضعیت بحران آبی قرار دارند. 

وی از مردم خواست تا با صرفه جویی در مصرف آب و مصرف بهینه آن امکان استفاده از این نعمت خدادادی را برای همگان فراهم آورند چرا که با کاهش بارش ها بحران آب جدی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورپردازی المان‌های شهری شیراز با رنگ آبی در روز جهانی اتیسم

با پیگیری‌های مرکز توانبخشی و پایگاه غربالگیری طیف اتیسم مهراندیش و با همکاری شهرداری شیراز، مقرر شد طبق روال سال‌های اخیر، در یکی از شب‌های ماه آوریل که به‌عنوان روز جهانی آگاه‌سازی عمومی اتیسم شناخته شده است، بنا‌های تاریخی و شهری این کلان‌شهر همچون ارگ کریم‌خانی، پل کابلی ولیعصر (عج)، تقاطع بصیرت و ... با رنگ آبی نورپردازی شود.

رنگ آبی به‌عنوان نماد حمایت از اتیسم محسوب می‌شود و این برنامه با همکاری سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، مناطق ۲، ۶ و ۸ شهرداری شیراز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش
  • سالانه ۲۵ درصد تولید برق به واسطه ناترازی‌ها کم می‌شود
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • نورپردازی المان‌های شهری شیراز با رنگ آبی در روز جهانی اتیسم
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری