Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به اینکه ارائه روش های صحیح و موثر به منظور تحکیم بنیاد خانواده در مدارس و دانشگاه ها ضروری است، گفت: مهمترین نهادی که باید در آن نسبت به تحکیم خانواده بحث و فرهنگ سازی شود، مدرسه و دانشگاه است؛ به گونه ای که باید از دوران کودکی و در محیط های آموزشی، دانش آموزان و دانشجویان را با شیوه های زندگی سالم و مفاهیمی همچون تحکیم بنیاد خانواده آشنا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه توجه جدی به موضوع آسیب های اجتماعی در جامعه اهمیت دارد، افزود: متاسفانه مساله بروز آسیب های اجتماعی در جامعه، مختص به قشر یا طبقه خاصی نیست و این موضوع، تمامی افراد جامعه و علی الخصوص خانواده ها را تهدید می کند که باید در این زمینه، مراقبت های لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت هر یک از استان های کشور در خصوص بروز آسیب های اجتماعی مختلف، متفاوت است، اظهار داشت: وضعیت استان های کشور در خصوص موضوعات و اولویت های آسیب های اجتماعی، متناسب با میزان جمعیت، وضعیت جغرافیایی و فرهنگی آن استان با سایر نقاط کشور متفاوت است، اما در ارزیابی های پژوهشی انجام شده، رتبه و وضعیت هر استان در این زمینه، به صورت دقیق مشخص شده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: بر اساس آمارهای ارائه شده، استان زنجان در برخی شاخص ها از جمله شیوع اعتیاد و وقوع سرقت های مسلحانه نزاع، پرخاشگری، طلاق و خودکشی نسبت به سایر استان های کشور، از وضعیت مطلوب‌تری برخوردار است.

اسداله درویش امیری اظهار اشت: نماینده اداره کل دادگستری استان در جلسه آتی این شورا، گزارش مستند مربوط به وضعیت استان زنجان در هر یک از شاخص ها و موارد آسیب های اجتماعی را ارائه نماید تا اعضای شورا با تصویری مشخص از وضعیت استان، نسبت به ارائه پیشنهادات و راهبردها و اِعمال سیاست‌گذاری ها اقدام نمایند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بیش از ۵۰۰ هزار بار خدمت آزمایشگاهی در مراکز مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان ارایه شده است.

علمداری افزود: بیمه‌شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۹۴ هزار ۶۴۸ بار برای دریافت خدمات آزمایشگاهی به مراکز طرف قراداد مراجعه کرده‌اند که سهم سازمان تامین اجتماعی برای پوشش هزینه‌ها بیش از ۳۵۶ میلیارد ریال بوده است که نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد رشد مراجعه و بیش از ۷۲ درصد رشد هزینه داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اهمیت دقت در نتایج آزمایش‌ها در بهبود روند بیماران گفت: در مراکز درمانی تامین اجتماعی نیز مثل آزمایشگاه‌های مراکز طرف قراداد روند خدمت پایش و دقت درخدمات آزمایشگاهی به طور مستمر رصد می‌شود .

وی بیان کرد: در مراکز ملکی تامین اجتماعی استان زنجان در سال گذشته بیش از ۱۱۲ هزار بار مراجعه خدمات آزمایشگاهی ارائه شده است که نسبت به سال گذشته ۸ درصد رشد مراجعه، شاهد هستیم.


دیگر خبرها

  • بی حجابی و بدحجابی به استحکام خانواده‌ها آسیب می‌زند
  • ارائه ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • منظور از تاب‌آوری زنانه چیست؟
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • فیک بیوتی
  • استاندار زنجان: فرهنگ مالیاتی هنوز در جامعه جا نیفتاده است
  • آسیب‌شناسی حوزه جمعیت در استان مرکزی آغاز شده است