Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، محمدحسین پورکاظمی، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی ضمن اعلام این خبر با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته در مهلت تکمیل ظرفیت آزمون دکترای تخصصی علوم پزشکی(PHD) یکشنبه ۲۹ مهرماه به پایان رسید، گفت: در بازه زمانی چهار روزه‌ای که به این منظور در نظر گرفته شد، ۳۵۰ نفر برای ظرفیت باقی مانده این آزمون انتخاب رشته کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع ظرفیت خالی مقطع دکترای تخصصی علوم پزشکی، ۵۶ ظرفیت مربوط به رشته های شهریه پرداز و ۳۶ رشته نیز مربوط به رشته های بدون شهریه است.

پورکاظمی، صدور مجوز دایر شدن مقطع دکترای تخصصی برای برخی واحدهای دانشگاهی و خالی ماندن ظرفیت برخی رشته‌ها را دلیل در نظر گرفتن مهلت تکمیل ظرفیت این مقطع عنوان کرد.

به گزارش مفدا ، آزمون دکترای تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی(PHD) چهارم خردادماه سال جاری با شرکت ۶ هزار و ۹۴۴ در ۱۹ حوزه امتحانی برگزار شد.

مرکز سنجش آموزش پزشکی نیمه دوم شهریورماه از پذیرفته‌شدن هزار و ۴۵۷ نفر در این آزمون خبر داد که از مجموع پذیرفته‌شدگان این آزمون ۱۴۳۱ نفر در دوره‌های آموزش‌محور و ۲۶ نفر نیز در دوره‌های پژوهش‌محور تحصیل می‌کنند؛ به طوری‌که هزار و ۲۳۸ نفر در دانشگاه‌های دولتی، ۱۹۳ نفر در پردیس های بین الملل و ۲۶ نفر نیز در دوره های پژوهش محور و پژوهشکده ها شاغل به تحصیل می شوند.

دکتری علوم پزشکی سنجش آموزش پزشکی محمدحسین پورکاظمی علوم پزشکی(PHD)

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در استان کرمانشاه 282 حافظ قرآن کريم در اين آزمون در رشته هاي حفظ کل ده جزء وبيست جزءدر سه حوزه شهرستان کرمانشاه هرسين و جوانرود شرکت کردند. به قبول شده گان در اين آزمون در رشته 10 جزءمدرک معادل ديپلم در رشته20 جزءمعادل فوق ديپلم و در رشته حفظ کل در سه سطح معادل کارشناسي تا دکتري اهداء مي گردد

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت