Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- خبرگزاری پی تی آی هند در آستانه دیدار نوجوانان ایران برابر اسپانیا نوشت: تیم فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زیر 17 سال به دنبال خلق شگفتی مقابل قهرمان اروپا است.

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری پی تی آی هند، اسپانیا قهرمان اروپا در دیدار مقابل تیم ایران در یک چهارم نهایی جام جهانی زیر 17 سال، بخت صعود به نیمه نهایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتبال نوجوانان ایران روز یکشنبه در ورزشگاه جواهر لعل نهرو به مصاف اسپانیا می رود. تیم اسپانیا که سه بار نایب قهرمان این جام شده است، پیشتاز است، اما تیم شگفتی ساز آسیا در مسیر صعود به یک چهارم نهایی رشادت و عزم خود را نشان داده است.
اسپانیا بعد از برتری مقابل تیم قدرتمند فرانسه، سرشار از اعتماد به نفس است. انبوه استعدادها در تیم اسپانیا انتخاب های زیادی را فراروی سانتیاگو دنیا سرمربی این تیم قرار داده است.
آبل روئیز کاپیتان تیم بیشترین گلزنی را در تیم زیر 17 سال اسپانیا داشته است و دنیا بسیار او را تحسین می کند.
تیم اسپانیا چهره بسیار قدرتمندی دارد. برتری اسپانیایی ها مقابل فرانسه به اعتماد به نفس آنها افزوده است.
قهرمان رقابت های زیر 17 سال اروپا در نخستین بازی خود در این جام مغلوب برزیل شد، اما با برتری برابر نیجر و کره شمالی در گردونه رقابت ها باقی ماند و به مرحله حذفی صعود کرد.
بزرگترین آزمون اسپانیا، مقابل تیم فرانسه در یک هشتم نهایی بود که با موفقیت از این آزمون سربلند بیرون آمد.
با این حال اسپانیا می داند مقابل حریف مصمم خود در ورزشگاه جواهر لعل نهرو مشکلات جدی خواهد داشت.
نایب قهرمان رقابت های زیر 16 سال آسیا با برتری چهار بر صفر مقابل آلمان بخت قهرمانی این جام در کانون توجه قرار گرفت و از آن زمان عملکرد موفقیت آمیزی داشته است.
این نخستین بار است که تیم ایران چنین پیشرفتی داشته است و مشتاق است به سفر خود ادامه دهد.
تیم ایران با چهار برد در چهار بازی 12 گل زده و دو گل خورده داشته است. تیم ایران در یک هشتم نهایی مکزیک را با نتیجه دو بر یک شکست داد و صعود تحسین برانگیزی به یک چهارم نهایی داشت.
تیم ایران در سه دوره حضور خود در ادوار جام جهانی زیر 17 سال، یک بار به مرحله حذفی صعود کرد. تیم ایران از نظر مالکیت توپ برتری نداشته است، اما هر زمان فرصت گلزنی یافته از آن استفاده کرده است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1584
مترجم:مولوی انتشاردهنده:علی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد جدید پاکو خمس در فوتبال اسپانیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ داستان نه چندان طولانی پاکو و خمس و تیم فوتبال تراکتور روز گذشته به پایان رسید و این مربی مشهور اسپانیایی پس از فسخ قرارداد به همراه کادر خود در شهر کرونیا به سر می‌برد.

به گزارش ورزش سه، آس در این باره چنین نوشته است: «فوتبال یک ورزش دمدمی مزاج است و سرنوشت آدم‌ها در آن تغییر می‌کند. پاکو خمس خلیج فارس و منطقه خاورمیانه و استان آذربایجان ایران را ترک کرد، که این مسئله بی‌ارتباط به تشدید تنش‌ها در این منطقه از جهان نیست؛ اتفاقی که باعث شد او و کادرش تصمیم به بازگشت به اسپانیا بگیرند.»

پاکو خمس به همراه لونا اسلاوا، رامیرز و خولیو اعضای کادرش در حال حاضر در اسپانیا به سر می‌برند. او بعدازظهر سه‌شنبه وارد کرونیا شد.

به نوشته آس، خمس مربی بعدی دپورتیوو لاکرونیا خواهد بود و با توجه به نارضایتی هواداران از بازی‌های این تیم مشهور ریازور پاکو یکی از گزینه‌های اصلی نیمکت این تیم است.

دپو مایل بود در صورت ایجاد فرصت خمس در ماه‌های قبل هدایت این باشگاه را برعهده بگیرد، اما یکی از دلایلی که این اتفاق نیفتاد، علاقه خمس به انجام پروژه‌های بلند است. او در نظر دارد دپورتیوو را به سطح اول فوتبال اسپانیا بازگرداند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896106

دیگر خبرها

  • کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس
  • شگفتی بزرگ در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ
  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • شمسایی: افغانستان پتانسیل شگفتی‌سازی مقابل ما را دارد
  • امباپه بارسلونا را قورت داد! (عکس)
  • مقصد جدید پاکو خمس در فوتبال اسپانیا
  • شگفتی اپوزیسیون از قدرت بازدارندگی ایران در فصل نوین جهانی (+فیلم)