Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان اوقاف با بيان اينکه امروزشنبه 29 مهرماه، همزمان با اولين روزاز ماه صفر مصادف با ورود کاروان اهل بيت (ع) به شهر شام است ،گفت: به همين مناسبت همايش «منشور عزت» عصرامروز در بيش از 400امامزاده و بقعه متبرکه کشور برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت الاسلام و المسلمين احمد شرفخاني ، معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان اوقاف و امور خيريه در گفت وگويي  با بيان اين مطلب  اظهارداشت : امروز شنبه 29 مهرماه،همزمان با روز اول صفر مصادف با ورود کاروان اهل بيت (ع) به شهر شام و خطبه خواني  حضرت امام  سجاد (ع) و عقيله بني هاشم حضرت زينب کبري (س) در کاخ يزيد ملعون  و محکوميت خاندان منفور بني اميه ، قاتلين و عاملين شهادت حضرت اباعبدالله الحسين (ع) همايش «منشور عزت» دربيش از 400 بقعه متبرکه و امامزاده کشور برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه اين همايش  با شرکت عزاداران و محبان حسيني عصر وشامگاه امروز برگزار مي شود ، گفت : سخنراني و تشريح خطبه امام سجاد (ع) و حضرت زينب کبري (س) در کاخ اموي ، قرائت قرآن ، خطبه خواني و مديحه سرايي از برنامه هاي پيش بيني شده در اين همايش است.
معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان اوقاف و امور خيريه ادامه داد: از شاعران مطرح آييني کشوري و استاني خصوصاً شاعران حماسه سرا ، جهت ايجاد فضاي حماسي در اين همايش دعوت شده است.
حجت الاسلام شرفخاني با بيان اينکه محور و محتواي خطبه حضرت زينب وامام سجاد(ع) مملو از برائت از ظالمان و مبارزه با دستگاه ظلم و جور و رسوا کردن مظاهر تزوير و ريا است ، تصريح کرد : در اين همايش مباحثي همچون ظلم ستيزي و مبارزه با استکبار جهاني که در عصر حاضر آمريکاي جنايتکار ، انگليس و رژيم صهيونيستي است ، تشريح مي شود.
وي ادامه داد:  همچنين در اين همايش «شعار لبيک يا حسين (ع)» و «شعار لبيک يا زينب (س)» در امامزادگان و بقاع متبرکه طنين انداز مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، این همایش ساعت ۷ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.
این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی آغاز  و برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، انجام ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • همایش بزرگ کوهپیمایی و طبیعت گردی در طبیعت زیبای یکانات یامچی
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست