Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:52:08 GMT

پیامک‌های دریافتی 1396/07/30

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۰۴۰۸

پیامک‌های دریافتی 1396/07/30

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ  سی  مهر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:

 

1147.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.0912:لطفا در مورد این فیش عوارضی که شهرداری بابت پاسپورت می گیرد، پیگیری کنید.رفتن به کشورهای دیگر چه ربطی به شهرداری دارد !

 

7189...0913:لطفا پیگیر واریز سود سهام عدالت باشید ،چرا پیگیری انجام نمی شود!

 

3375...0911:وضعیت سپرده گذاران در موسسه ثامن الائمه سرانجام چه خواهد شد.مخصوصا در شهر ساری،هنوز پول مردم را ندادند.لطفا رسیدگی کنید.

 

9308...0915:شغلم مسافرکشی است مسیر ایرانشهر به بزمان جاده آسفالت را با شنهای نخودی تعمیر می کنند شنهای نخودی از زیر لاستیک ماشینهای سنگین پرتاب می شوند، شیشه اکثر ماشینهای سواری می شکند،پلیس هم هرروز جریمه می کند،گزارشی تهیه کنید.

 

0780.....0918:طرح دو بانده شدن جاده تویسرکان به کنگاور الان مدت چند سال است که در دست اجراست ولی متأسفانه این طرح بعد از گذشت چند سال هنوز به اتمام نرسیده و هر روز شاهده تصادف منجر به مرگ مردم هستیم!

 

7697...0914:از مسئولان وزارت بهداشت سوال کنید که این بیماری ام اس که قرار بود جزء بیماریهای خاص قرار گیرد،چه موقع عملی می شود!

 

9056...0938:سفری از مشهد به تهران داشتم وضع باربرها در فرودگاه بسیار ناراحت کننده بود ،چرخهای سنگین را از پله ها بالا و پایین می برند، چرا آسانسور مخصوص حمل بار یا سطح شیب دار برای این کارگران در نظر گرفته نشده است ؟لطفا"گزارشی تهیه کنید

 

6354...0912:سرویسهای بهداشتی بزرگراهها اجاره داده می شود و روزانه درآمد خیلی بالایی دارند اصلا نظافت نمی شود و برخورد خیلی بدی دارند!

 

2686...0912:لطفا یه گزارش تهیه کنید از سربالایی حادثه ساز خروجی بلوار کاوه به سمت شرق بزرگراه صدر که باعث ترافیک و تصادف می شود!

 

 

4997...0912:ما اهالی تهرانپارس فلکه سوم خیابان 196 غربی ،حدود دوسال با مشکلات رفت وآمد و ترافیک دست بگریبان هستیم !

 

2060...0918:در مورد وضعیت نامناسب و شرایط کاری کارگران ساختمانی بیشتر تحقیق کنید .

 

1828...0921:لطفا به مسئولین اعلام کنید که در کیلومتر 30 بزرگراه اراک - قم ،پل زیرگذر ساخته شده اما الآن نزدیک پنج سال است که نیمه کاره رها شده و کسی پاسخگو نیست!

 

1861...0912:سالهاست صدای خیلی زیاد هواپیماها مخصوصا وقتی در ارتفاع خیلی پایین پرواز می کنند ساکنین تهرانسر پایتخت را آزار می دهد.بچه ها شبها وقتی هواپیما ها پرواز می کنند با تپش قلب از خواب می پرند. پیگیری کنید

 

9385...0913:لطفا از افزایش حق بیمه کارگران گزارش تهیه کنید،چون از 10درصد به 30درصد افزایش داده شده است،بنده به خاطر این امر بسیاری از کارگرانم را اخراج کردم!

 

7944...0919:لطفا از تعداد زیاد معتادان در مکان های عمومی و رفت و آمد دانش آموزان خصوصا ترمینال خاوران و ترمینال جنوب پایتخت گزارش تهیه نمایید.بچه های ما باید هر روز در این مکان ها رفت و آمد داشته باشند و نحوه مصرف انواع مواد مخدر را با وضوح کامل و بدون هیچ گونه منعی شاهد باشند.

 

1763...0912:نسبت به ترافیک جاده شهریار -شهر قدس- تهران پیگیری داشته باشید از صبح ساعت 5 ترافیک شروع می شود تا ساعت 10 صبح واقعا کسی پاسخگو هست!

 

انتهای پیام//

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبد غذایی رایگان به این گروه از مادران ؛ منتظر پیامک باشید

به گزارش پارس نیوز ؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود ۶۰۰ هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌های کشور خبرداد. صولت مرتضوی گفت: افراد شامل این طرح می‌توانند از امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین اقدام به خرید کنند.

مرتضوی افزود: این طرح برای مادران دارای فرزند زیر ۲ سال در سه دهک اول درآمدی که جمعیتی حدود یک میلیون (۹۳۵ هزار و ۷۲۴) نفر هستند در همه استان‌های کشور اجرایی می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: این طرح با نام «یسنا» سال گذشته و از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری بنیاد کرامت آستان قدس رضوی، برای حدود ۲۳ هزار مادر دارای فرزند شیرخوار (مادران دارای فرزند زیر ۲ سال) در دهک اول درآمدی در ۸ استان کم برخوردار از جمله کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، ایلام، گلستان، فارس، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، هرمزگان اجرایی شد.

سید صولت مرتضوی گفت: در سه مرحله تامین اعتبار به ازای هر مادر ۴۰۰ هزار تومان برای خرید بسته غذایی انجام شد و از فردا برای تمامی مادران دارای فرزند شیر خوار سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌های کشور اجرایی می‌شود.

مرتضوی افزود: مادران مشمول می‌توانند از بسته‌های حمایتی پیش بینی شده - سبد غذایی مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل لبنیات، پروتئین، حبوبات، روغن، غلات، مغزی جات، میوه جات و سبزیجات و بسته بهداشتی شامل پوشک، شامپو، صابون و شوینده‌های بهداشتی برای کودک و مادر تا مبلغ حدود ۶۰۰ هزار تومان به صورت رایگان خرید کنند.

وی با بیان این که برای مادران مشمول طرح، پیامک ارسال خواهد شد، اظهار کرد: اعتبار مذکور در حساب سرپرست خانوار دارای مادر مشمول تامین شده و قابل بهره برداری و خرید است و امکان خرید اقلام مورد تایید از طریق تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد کالابرگ در دسترس قرار دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: برای این که خانوار از مبلغ اعتبار مطلع شوند می‌توانند به برنامه کاربردی «شما» با کد ملی سرپرست خانوار وارد شده و به نزدیک‌ترین فروشگاه طرف قرارداد برای خرید مراجعه کنند.

وی یادآور شد: براساس ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است با معرفی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری کمیته امدادامام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد مستضعفان، مادران باردار، شیرده و دارای کودک زیر پنج سال را که بر اساس آزمون وسع، نیازمند حمایت هستند، شناسایی کرده و خدمات سبد تغذیه رایگان و بسته بهداشتی رایگان را ماهانه به آنها اختصاص دهد.

مرتضوی تصریح کرد: به منظور حمایت از مادران عزیز ایرانی در فرزندآوری و حرکت به سوی جوانی جمعیت که یکی از موضوعات اصلی و محوری نظام جمهوری اسلامی ایران است، با همکاری ستاد ملی جمعیت، بسته‌های غذایی و بهداشتی به حدود یک میلیون مادر دارای فرزند شیرخوار (زیر ۲ سال) در سه دهک اول درآمدی مبلغ حدود ۶۰۰ هزار تومان در بستر کالابرگ الکترونیکی اختصاص خواهد یافت.

منبع : صدا و سیما

دیگر خبرها

  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • قیمت جدید رنو ساندرو در بازار
  • سبد غذایی رایگان به این گروه از مادران ؛ منتظر پیامک باشید
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • محفل قرآنی سدره
  • دعایی: لطفاً یک نوآوری علمی مهم از حوزه نجف نام ببرید! / سروش محلاتی: در حوزه نجف هیچ کس به خاطر اظهار نظر، احضار نمی شود
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!