Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست خبری ششمین کنگره علمی مدیریت ورزشی با حضور محمدرضا فضلی رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی در ساختمان شماره دو وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

محمدرضا فضلی در ابتدا ضمن تبریک گرامیداشت هفته تربیت بدنی، گفت: ششمین کنگره مدیریت ورزش با رویکرد توسعه سلامت ورزش به میزبانی گلستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کنگره بر اساس محدودیت توسعه سلامت و ورزش در سوم و چهارم آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی درباره برنامه‌های یک ساله گذشته مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، افزود: تاکنون برنامه‌هایی اعم از فعالیت‌های پژوهشی در طرح‌های پژوهشی، حمایت از پایان نامه‌ها، برگزاری نشست حوزه ورزش و جوانان، پژوهش در سطح ملی و استانی، ارائه یافته‌های پژوهش‌های ملی و منطقه‌ای، برنامه ریزی می‌شود.

فضلی با اشاره به اینکه هدف از کنگره به دنبال توسعه و مسئله یابی‌هستیم، اضافه کرد: تصمیمات و یافته‌های پژوهشی در حوزه اجرا کمک می‌کند. این طرح‌های پژوهشی کنگره‌هایی در توسعه سلامت و رفتار سازمانی تاثیرگذار خواهد بود. منابع انسانی در به کارگیری منابع انسانی می‌شود و توسعه سرمایه استانی در بخش جوانان و افزایش سرمایه انسانی و کارایی بیشتر در سیستم اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون هم 31 استان شورای پژوهش و ناوری تشکیل شد، بیان کرد: از 225 طرح پژهشی استانی حمایت شد. فعالیت پژوهشی در دو حوزه ورزش و جوانان شکل گرفت. تاکنون همایش در توسعه ورزش سلامت در ایلام، اهواز، آذربایجان غربی و خراسان جنوبی برگزار شد. 10 کارگاه پژوهشی علمی هم در این همایش‌ها برگزار شد. در سطح ملی چندین طرح پژوهشی علمی ثبت شد و حدود 75 رساله هم مورد حمایت قرار گرفت. 5 نشست تخصصی وزارت ورزش و جوانان شکل گرفت.

فضلی با تاکید بر اینکه سبک زندگی مردم باید بر اساس ورزش و فعالیت‌های بدنی باشد، اضافه کرد: توجه به ورزش و درک سلامت نوجوانان بسیار مهم است که باعث رشد سبک زندگی سالم خواهد شد. توسعه سلامت و توجه به آن الگوی جوانان است. توجه به رشته‌های قدرتی و استقامتی رویکردهایی که در این رشته ورزشی وجود دارد تغییر یابد.

وی با اشاره به اینکه نقش ورزش در سلامت بانوان بسیار مهم است، افزود: اساس سلامت خانواده به سلامت بانوان بستگی دارد. به ورزش سالمندان هم توجه می‌شود زیرا جامعه ایران در حال پیرشدن است که باتوجه به ورزش بانوان می‌توانیم تا حدودی  هزینه‌ها را کاهش دهیم.

فضلی گفت: در ششمین کنگره 10 سخنرانی اصل، سه کارگاه، سلامت مکمل‌ها در ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، نقش ورزش در سلامت جامعه و بسیاری از مسائل توسعه ورزشی دیگر در این کنگره برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی فوق العاده سالیانه هیأت فوتبال استان کرمان پیش از ظهر امروز با حضور مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال، پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان، جهانشاهی رئیس هیأت فوتبال و اعضا مجمع برگزار شد.

در این مجمع پس از صحبت‌های رئیس هیأت فوتبال استان، مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال، گزارش‌های مالی و عملکردی هیأت کرمان توسط کارشناسان مربوط ارائه شد.

کد خبر 6095109

دیگر خبرها

  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • ایجاد منطقه آزاد مغان راپیگیری می‌کنم/کشاورزی شاه‌کلید توسعه مغان
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟ علم پاسخ می دهد