Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، حسینی فرماندار لامرد، فانی مدیر جهاد کشاورزی و قائدی فرد رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طرح اصلاح نژاد بز بومی بازدید کردند.

فرماندار لامرد با تشکر از زارعی برای سرمایه‌گذاری در زمینه دامداری و توسعه اشتغال روستایی، گفت: شهرستان لامرد دارای ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه دامداری است که باید تلاش کنیم  که طرح های دامداری با هدف حمایت از اشتغال زایی و افزایش تولید و بهره وری با اهمیت به ارتقاء سلامت مردم اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود: روش‌های نوین پرورش و اصلاح نژاد بزهای بومی یکی از راه های افزایش تولید و بهره وری با هدف افزایش درآمد دامداران روستایی است که دولت باید با ترغیب و ارائه اینگونه طرح ها به روستاییان ؛زمینه اشتغال بیشتری را فراهم نماید.

۱۴۰ راس از بزهای بومی در طرح اصلاح نژاد قرار گرفتند که طرح آمیخته‌گری بزهای بومی با نژاد پرتولید خارجی آلپاین انجام می شود.

به گفته کارشناسان جهاد کشاورزی،  طرح اصلاح نژاد بز بومی با نژاد خارجی با هدف افزایش تولید شیر بزها و  توسعه نژادهای چند قلوزا  انجام می شود.

اعتبار این طرح معادل ۱۰۰ میلیون تومان آورده سرمایه گذار و ۱۰۰ میلیون هم تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید تامین می شود.

همچنین این طرح به عنوان اولین طرح اصلاح نژاد بزهای بومی در شهرستان لامرد است که در در روستای روگیر محمد تقی بخش علامرودشت این شهرستان اجرا می شود. 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش احمدی‌نژاد به حمله تلافی‌جویانه سپاه

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد گفت: هر کشوری به سایر کشورها غیرقانونی حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند.

 کانال تلگرامی دولت بهار نوشت: محمود احمدی نژاد، رئیس دولت نهم و دهم، امروز در حاشیه دیدار با جمعی از بانوان، در پاسخ به سوالی درباره حمله ایران به اسرائیل گفت: هر کشوری به سایر کشورها غیرقانونی حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند. و این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • اجرای بازی محلی تپه چو در روستای لزور فیروزکوه + فیلم
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • اولین واکنش احمدی‌نژاد به حمله تلافی‌جویانه سپاه
  • اولین واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • چهار قلو زایی یک گاو در نیشابور
  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • دیدگاه فرهنگی فرزندآوری باید در جامعه اصلاح شود