Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:05:04 GMT

روزانه 30 نفر در خراسان‌ شمالی ازدواج می‌کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۱۳۶۰

روزانه 30 نفر در خراسان‌ شمالی ازدواج می‌کنند

مدیرکل ثبت احوال خراسان‌ شمالی گفت: روزانه 30 نفر در این استان ازدواج می‌کنند.

علی زاهدی نیا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: به طور میانگین طی شش ماهه سال جاری روزانه 30 واقعه ازدواج در استان به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: در نیمه نخست سال جاری، تعداد پنج هزار و 586 رویداد ازدواج در استان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در ثبت ازدواج شاهد 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد افزایش هستیم.

زاهدی نیا افزود: از مجموع وقایع ازدواج ثبت شده دو هزار و 952 مورد شهری دو هزار و 634 مورد نیز روستایی بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب با شش صدم کاهش در مناطق شهری و 6.3 دهم افزایش همراه است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان‌ شمالی عنوان کرد: بیشترین و کمترین ازدواج ثبت شده طی شش ماهه نخست سال جاری بر حسب گروه سنی زوج به ترتیب مربوط به گروه های سنی  20-24 سال و کمتر از 15 سال اختصاص یافته است.

زاهدی نیا یادآور شد: برحسب گروه سنی زوجه بیشترین تعداد ازدواج ثبت شده مربوط به گروه سنی 15-19 سال و کمترین تعداد ازدواج ثبت شده مربوط به گروه سنی 70 سال و بیشتر است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیتکانلو خراسان شمالی لرزید

به گزارش قدس آنلاین براساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین لرزه ساعت 15 و 37 دقیقه و 2۸ ثانیه و در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داده است.

هنوز از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی دریافت نشده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند
  • تیتکانلو خراسان شمالی لرزید
  • خراسان شمالی لرزید
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمان
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو منعقد شد
  • ۲۱ درصد گازهای گلخانه‌ای تولیدی مربوط به بخش کشاورزی است
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند