Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی پذیرفته شدگان استخدامی خرید خدمات در قالب بخش خصوصی(شرکتی) بیمارستان امام خمینی(ره) گیوی در حالی منتشر شده که این پروژه ملی مردمی فعلا افتتاح نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از کوثرخبر، با به اتمام رسیدن پروژه بیمارستان 32 تختخوابه امام خمینی(ره) شهر گیوی و تجهیز آن، 24 نفر از افراد بومی و واجد شرایط بصورت نیروی شرکتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل در این بیمارستان استخدام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا آزمون استخدامی واجدین شرایط در مورخه 96/02/01 واقع در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوثر برگزار شده و هم اکنون اسامی پذیرفته شدگان این استخدامی اعلام شده است.

پروین تقی نژاد رباب شجاع الدین زهرا عسگری گیوی پریناز نقی پور اسماء عباسی کرندق مینا ساعدی منیژه افشون فاطمه قاسمی پیر آغاج افشین سلجوقی سعید قاسمزاده امید یوسفی سوره برق رهبر قنبری میلاد درخشان گیوی جعفر مروتی زرج آباد رضا نوروزی نیلق شهروز همتی جواد ساعدی محمد رضا محمدی حسین بیرامی عباس قاسمزاده اصغر محمد زاده سید محسن واسعی امید موذن ابراهیم ایمان زاده فرهاد عابدی کیوی مهدی رضایی کیوی رسول محمدی رامین کشاورز مهدی مشکاتی کیوی محسن قنبری مهدی حمزه پور احد محمدی رضا مولایی جلال پروری داوود زندی اکبر بحری زاده محسن شعبانی حسین حسینی

به گفته دکتر عمران خسروی، رئیس شبکه بهداشت و درمان کوثر، اولویت استخدامی در بیمارستان گیوی با واجدین شرایط کوثری می باشد.

به گزارش کوثرخبر، بنا به گفته مسئولان امر استانی و شهرستانی بیمارستان 32 تختخوابه گیوی می بایست در هفته سلامت (مورخ یکم تا هفتم اردیبهشت سال 96) توسط مسئولین کشوری یا استانی به بهره برداری می رسید که متاسفانه این امر فعلاً در بلاتکلیفی به سر می برد؛ در حالی که شنیده می شود این پروژه ملی و مردمی در ایام نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به بهره برداری می رسد.

بیمارستان 32 تختخوابی شهر گیوی با زیربنای سه هزار و 250 مترمربع و محوطه سه هزار و 600 مترمربع از سال 1391 آغاز و هم اکنون تکمیل شده و تجهیز آن نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل انجام یافته است.

این بیمارستان در سه طبقه با امکانات اورژانس، ICU ،CCU، مرکز تصویربرداری، بستری، درمانگاه، آزمایشگاه و واحدهای اداری و خدماتی احداث شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه پیام نور تا ١٤ فروردین

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: زمان ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام‌نور، از ٢٦ اسفند ماه آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو، فاطمه معین الدینی با اشاره به اعلام نتایج تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش آموزش کشور افزود: تعداد ۵۱ هزار نفر از داوطلبان ورود به دانشگاه در سراسر کشور در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده اند که نسبت به سال گذشته ١٨ درصد رشد داشته است.

او افزود: اين افزایش قبولی در دانشگاه پیام نور بیانگر علاقه و اعتماد مردم به این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است.

وي اظهار کرد: پذیرفته شدگان پس از ورود به سامانه گلستان این دانشگاه به آدرس:reg.pnu.ac.ir،  در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه مندرج در صفحه اول سایت فوق، وارد سامانه آموزشی گلستان شوند و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: ثبت نام حضوری و انتخاب واحد پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از ١٥ فروردین ماه ١٤٠٣ لغایت ٢٨ فروردین ماه انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی در این خصوص از طریق سایت دانشگاه پیام نوراستان کرمان به آدرس kerman.pnu.ac.ir و فضای مجازی این دانشگاه به آدرس: @kermanpnuk  اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل شبکه پایاب سد گیوی هزینه شد
  • رشد ۲۱ درصدی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان
  • تجهیز بیمارستان امام خمینی مهاباد به دستگاه انژکتور سی تی اسکن
  • رشد ۱۸درصدی پذیرفته شدگان کارشناسی تکمیل ظرفیت ۱۴۰۲ پیام نور
  • ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه پیام نور از ۲۶ اسفند ماه
  • تداوم ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه پیام نور تا ١٤ فروردین
  • رشد ۱۶ درصدی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت در دانشگاه پیام نور استان
  • افزایش ۱۸ درصدی ثبت نام تکمیل ظرفیت در دانشگاه پیام نور استان سمنان
  • آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور
  • آغاز نامنویسی غیرحضوری دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از ۲۶ اسفندماه