Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@04:47:07 GMT

انجمن ادبی عاشورایی در مرکز شاهین شهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۱۴۱۸

انجمن ادبی عاشورایی در مرکز شاهین شهر برگزار شد

مدیر مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر، گفت: انجمن ادبی عاشورایی با هدف نهادینه کردن ارزش های تربیتی و انسان ساز واقعه عاشورا در ذهن و روح کودکان با حضور شاعران نوجوان در این مرکز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاهین پرس؛ مدیر مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر از برگزاری انجمن ادبی عاشورایی در این مرکز خبر داد و گفت: انجمن ادبی عاشورایی با عنوان «محرم در کوچه های شهر من» به مناسبت ماه محرم در این مرکز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبا پسنده اضافه کرد: هدف از برگزاری این انجمن نهادینه کردن ارزش های تربیتی و انسان ساز واقعه عاشورا در ذهن و روح کودکان در پرتو آشنایی با معارف اسلامی و ترویج فرهنگ عاشورا و مکتب ائمه معصومین(ع) بود.

وی افزود: انجمن ادبی عاشورایی با نگاهی به آیین های دینی و مذهبی و با شعار هر کودک نشانی از خداست با حضور اعضا و شاعران نوجوان مراکز فرهنگی شهرهای گز، حبیب آباد، ملک شهر و شاهین شهر برگزار شده بود و آثار ادبی اعضای انجمن توسط کارشناس مسئول مرکز آفرینش های ادبی استان و بانوی مثنوی خوان شاهین شهر مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

مدیر مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر خاطرنشان کرد: با توجه به فراخوان استانی «محرم در کوچه های شهر من» بیش از 20 اثر اعضا نوجوان مراکز انتخاب و برگزیده شد که «سرخی واژه های محرم» در بخش اثر خوانی انجمن ادبی قرائت و سپس مورد نقد و بررسی سایر اعضا قرار گرفت و در ادامه نمایش «کودکان کربلا» برگرفته شده از کاروان کربلا نیز توسط اعضا نوجوان مرکز اجرا شد.

 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • «شیخ اجلّ» یکی از چهار عنصر ادبی ایران است
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد