Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا نعمت الله رضایی روز یکشنبه در کارگروه آمایش سرزمین، محیط زیست و توسعه پایدار، تدوین سند جامع و ملی توسعه مناطق مرزی روستایی خراسان شمالی گفت: باید در روستاهای این استان اشتغال پایدار و برای مناطق محروم هم افزایش درآمد ایجاد کرد.
وی افزود: درآمد خانوار های روستایی استان خراسان شمالی 25 درصد از درآمد خانوارهای روستایی سطح کشور پایین تر است و همچنین 12 درصد از درآمد ها را نیز پیش خور می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: جمعیت روستایی این استان 1.82 درصد جمعیت روستایی سطح کشور است اما یک درصد درآمد کشور را دارد، خراسان شمالی در اقتصاد ملی سهم کمتری دارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه 735 هزار نفر بیکار در سطح کشور داریم گفت: 26 درصد جمعیت روستایی سطح کشور بیکار هستند.
رضایی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص شاخص راه روستایی آسفالته گفت: هم اکنون 52 درصد روستاهای بالای 50 خانوار راه های آسفالته دارند و آسفالت کردن روستاهای زیر 50 خانوار نیز در برنامه داریم.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، سید رضا احمدنیا مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان با تاکید بر مدیریت سفر و مصرف بنزین توسط شهروندان و مسافران اظهار داشت: با آغاز تعطیلات و افزایش سفرهای نوروزی به استان، مصرف بنزین در مرکز استان و نواحی تابعه نه درصدافزایش یافته است.

وی افزود: با آغاز تعطیلات نوروزی مصرف بنزین از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ لغایت چهارم فروردین ماه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۹ درصد رشد داشته و در حال حاضر متوسط مصرف بنزین روزانه به ۱ میلیون و ۱۵۷ هزار لیتر رسیده است. که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹ درصد رشد یافته است.

وی افزود:در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ ، بیش از ۱ میلیون و ۵۵۰ هزار لیتر بنزین در استان مصرف شد که رکوردی بی‌سابقه در مقدار مصرف بنزین کل استان به‌شمار می‌آید.

خبرنگار: فواد چاهی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225409 برچسب‌ها بنزین عید نوروز

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ میلیون هکتار اراضی زراعی خراسان شمالی سنددار شدند
  • توضیحات فرماندار کاشان ویژه قانون جوانی جمعیت+فیلم
  • سنددارشدن ۹۹ درصد عرصه‌های ملی و منابع طبیعی خراسان شمالی
  • سهمیه نفت سفید برای خانوار‌های روستایی خراسان‌شمالی شارژ شد
  • فهرج یزد، روستای هدف گردشگری می‌شود
  • بهره‌مندی ۱۳ هزار نفر از اهالی روستاهای کردستان از آب سالم
  • مفقودی‌ها سیل «گرمه» توسط امدادگران جمعیت هلال احمر پیدا شدند
  • افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین در خراسان شمالی
  • تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی روزانه ۱۰ درصد افزایش یافت
  • گاز روستاهای سیل زده خراسان شمالی وصل شد