Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارنامه متقاضیان تکمیل ظرفیت آزمون سراسری (پزشکی و دامپزشکی) ۹۶ دانشگاه آزاد عصر امروز ۳۰ مهرماه منتشر می شود.

به گزارش میزان، کارنامه متقاضیان تکمیل ظرفیت آزمون پزشکی و دامپزشکی ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی از عصر امروز یکشنبه ۳۰ مهرماه از طریق سامانه www.azmoon.com قابل دریافت خواهد بود.

پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه به پورتال مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی sanjesh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iau.ac.ir در قسمت راهنمای ثبت نام از مدارک لازم برای ثبت نام آگاهی یابند.

پذیرفته شدگان برای اطلاع از زمان ثبت نام می توانند به سایت اینترنتی واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند.

درصورت عدم اعلام زمان بندی از سوی واحد دانشگاهی محل پذیرش، پذیرفته شدگان باید در روز های یکشنبه ۳۰ مهرماه و دوشنبه یکم آبان ماه برای ثبت نام به واحد دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدآفرینی در درآمدزایی غیرشهریه‌ای با استفاده از محصولات نوآورانه و فناورانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن امینی مدیرکل برنامه‌وبودجه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در مجتمع امام رضا (ع) (علوم و تحقیقات سابق) دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و بازدید از فضا و امکانات و اماکن آن، پتانسیل و ظرفیت‌های این مجموعه را بسیار خوب توصیف کرد و با قدردانی از کار‌های انجام‌شده در زمینه درآمدزایی غیرشهریه ای، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری درباره درآمدزایی غیرشهریه‌ای دارد که با هماهنگی استان به این مهم ورود پیدا کند و ظرفیت‌ها را فعال کنند.

وی بهینه‌سازی ظرفیت‌های دانشگاه و تقویت و راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان را برای توسعه فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی و افزایش درآمد غیرشهریه‌ای مؤثر دانست و افزود: با استفاده از ظرفیت‌های علمی و فناورانه و نیروی توانمند علمی با بررسی طرح‌ها، ایده‌ها، ظرفیت‌ها و محصولات نوآورانه و فناورانه دانشگاه می‌توان مسیر امیدآفرینی را برای حضور مؤثر دانشگاه در طرح‌های درآمدزایی غیرشهریه‌ای ترسیم کرد.

مدیرکل برنامه‌وبودجه دانشگاه آزاد اسلامی بر تشویق استادان به ارائه طرح‌های پژوهشی و دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت تأکید و عنوان کرد: واحد‌های دانشگاهی می‌توانند با پرداخت سهمی از درآمد دوره به استاد؛ متناسب با استاد محور یا تجهیزات محور بودن این دوره‌ها طبق بخشنامه مربوطه عمل کنند.

حسن سلطانی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیزخواستار حداکثر استفاده بهینه و کسب درآمدزایی غیر شهریه‌ای شد و گفت: در بحث درآمد‌های غیرشهریه‌ای، ظرفیت‌های خوبی در استان وجود دارد که امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌ها و توان علمی که در مجموعه استان سراغ داریم بتوانیم با همدلی، پیگیری و اقدامات مؤثر شاهد اتفاقات خوبی در مجموعه دانشگاهی استان در این زمینه باشیم.

اقدامات واحد مرودشت در زمینه درآمدزایی غیر شهریه‌ای

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت نیز گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده و در دست اقدام این واحد دانشگاهی و مجتمع امام رضا (ع) این دانشگاه درباره کسب درآمد‌های غیر شهریه‌ای ارائه کرد.

سیروس فارسی  تلاش در راستای راه‌اندازی و بهره‌برداری از مجتمع خدماتی رفاهی، ایجاد گلخانه گل و گیاهان زینتی (به متراژ ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع)، گلخانه نشاء سبزی و صیفی (به متراژ ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع)، اسانس گیری گل محمدی از ۱۳ هکتار اراضی مجتمع امام رضا(ع)، کشت گیاهان دارویی، تجهیز ویلا‌های مجتمع امام رضا(ع) برای کاربری گردشگری، ایجاد توقف گاه خودرو‌های سنگین در زمین ۸ هکتاری دولت‌آباد و کسب درآمد در سال ۱۴۰۲ از کشت این زمین، ایجاد سرزمین موج‌های خروشان آبی(پارک آبی)، پرورش شترمرغ، تالار پذیرایی مجالس در مجتمع امام رضا(ع)، کشت درخت گز در زمین اسماعیل‌آباد، اجاره زمین چمن مصنوعی واحد واجاره مجموعه ورزشی امام علی(ع) ازجمله اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در زمینه درآمدزایی غیر شهریه‌ای برشمرد.

وی اجاره خوابگاه‌های دانشجویی، اجاره دانشکده امام علی(ع) به کانون زبان ایران، اجاره مجموعه ورزشی امام رضا(ع)، برگزاری دروه‌های برون‌سازمانی(مجازی) در سال ۱۴۰۲، کسب مجوز‌های لازم و درآمد از آزمایشگاه آب و خاک و آزمایشگاه همکار اداره استاندارد و محیط‌زیست و آزمایشگاه بتن و امکانات آزمایشگاه‌های عمران، مکانیک و شیمی، راه‌اندازی کمپ مطالعاتی ویژه دختران و پسران دانش‌آموز، برگزاری دوره‌های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان (دانشجویان بین‌الملل) و برگزاری آزمون‌های موسسه قلم چی و مؤسسات مشابه، برگزاری آزمون‌های اداره فنی و حرفه‌ای، برگزاری اردو‌های دانش‌آموزی مجتمع امام رضا(ع) و فروش اموال مازاد واحد را از دیگر اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در زمینه درآمدزایی غیر شهریه‌ای عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • امیدآفرینی در درآمد غیرشهریه‌ای با محصولات نوآورانه و فناورانه
  • امیدآفرینی در درآمدزایی غیرشهریه‌ای با استفاده از محصولات نوآورانه و فناورانه
  • احیای مراکز تحقیقاتی در راستای پایداری منابع درآمدی
  • احیا کردن مراکز تحقیقاتی در راستای پایدار کردن منابع درآمدی
  • اعلام زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «P.h.D» سال ۱۴۰۳
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی