Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@03:49:31 GMT

تخریب ۲۹ مسجد در شهر الرقه سوریه توسط جنگنده‌های آمریکایی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۳۱۸۲

تخریب ۲۹ مسجد در شهر الرقه سوریه توسط جنگنده‌های آمریکایی

‍‍‍‍‍‍

جنگنده‌های آمریکایی، در چهار ماه اخیر به بهانه مبارزه با تروریست‌های داعش در شهر الرقه، ۲۹ مسجد را تخریب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رسانه‌های سوری اعلام کردند: جنگنده‌های ائتلاف غربی_عربی به رهبری آمریکا طی چهار ماه گذشته به بهانه مبارزه با تروریست‌های داعش تمام مناطق مسکونی شهر الرقه را مورد هدف قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این رسانه‌ها، جنگنده‌های آمریکایی در این حمله‌ها، 29 مسجد را به‌طور کامل تخریب کرده‌اند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، جنگنده‌ها همچنین در اثر این حمله‌ها، 40 مدرسه، هشت مدرسه و چهار پل را به‌طور کامل تخریب کرده‌اند.

رسانه‌های سوری روز گذشته همچنین اعلام کردند: جنگنده‌های آمریکایی طی 132 روز به بهانه حمایت از نیروهای دموکراتیک کُرد در جریان سیطره بر شهر الرقه، حمله گسترده‌ای را علیه مناطق مسکونی شهر الرقه انجام دادند که گفته‌شده بیش از 1 هزار و 300 شهروند سوری طی مدت زمان ذکرشده قتل و عام شده است.

برخی از رسانه‌های وابسته به تروریست‌ها اعلام کرده‌اند که 1 هزار و 873 شهروند سوری در شهر الرقه کشته و هزاران تن دیگر زخمی شده‌اند.

ائتلاف غربی_عربی به رهبری آمریکا طی چهار سال گذشته به بهانه مبارزه با تروریست‌های داعش، هزاران شهروند سوری را کشته و زخمی کرده‌اند و خسارت زیادی را به زیرساخت‌های این کشور وارد کرده‌اند.

انتهای پیام/ 

س دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران عملکرد جنگ‌افزارهایش را مقابل سلاح‌های آمریکایی ارزیابی می‌کند!

بازدید 3 رسانه‌های غربی در گزارشی چهار هدف ایران برای توسعه همکاری با روسیه و انگیزه‌های متقابل روسیه را برای توسعه همکاری نظامی و اقتصادی از استفاده از کوریدور ایران را مورد توجه قرار داده‌اند که البته بخشی از آن نظیر ساخت سلاح اتمی، ادعاهای تکراری رسانه‌های غربی است. آنها همچنین مدعی شدند ایران با ارائه سلاح‌هایش به روسیه در حال ارزیابی عملکرد جنگ افزارهایش در مقابل تسلیحات آمریکایی است که اوکراینی استفاده می‌کنند. این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه رویارویی فانتوم ایرانی با جنگنده آمریکایی در آسمان
  • ایران عملکرد جنگ‌افزارهایش را مقابل سلاح‌های آمریکایی ارزیابی می‌کند!
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • «باغ حاجی» از بیم تخریب تا امید آبادانی