Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@00:57:34 GMT

بازار نهاده‌های دامی داغ شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۴۲۵۴

رییس انجمن صنفی گاوداران گفت: مشکل تخصیص ارز مرجع برای واردات نهاده‌های دامی برطرف شده و انتظار می‌رود که قیمت نهاده‌ها در بازار کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان: احمد مقدسی رییس انجمن صنفی گاوداران، از افزایش چشمگیر قیمت نهاده‌های دامی در بازار خبر داد و گفت: بانک مرکزی به دلیل برخی مشکلات در تخصیص ارز مبادله‌ای به نهاده‌های دامی دچار تعلل شده است که همین امر نوسان نرخ نهاده‌ها را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی نرخ هر کیلو ذرت از ۸۲۰ به ۹۳۰ تومان و سویا ۱۵۰۰ به بالای ۱۶۰۰ تومان افزایش یافته است.

مقدسی با بیان اینکه قیمت تمام شده هر کیلو شیرخام ۹۰ تومان افزایش یافته است، افزود: قیمت فروش شیرخام همانند سابق هزار و ۲۵۰ تومان است.

رییس انجمن صنفی گاوداران ادامه داد: اگر دولت ۷۰ درصد قیمت نهاده‌های دامی را به ارز مرجع تخصیص دهد، شاهد کاهش نرخ نهاده‌ها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی اعلام کرده که مشکلات تخصیص ارز مرجع برطرف شده است، گفت: از امروز به نهاده‌هایی که وارد کشور می‌شوند، ارز مبادله‌ای تعلق خواهد گرفت که با این اتفاق انتظار می‌رود شاهد کاهش قیمت نهاده‌ها در بازار باشیم.

مقدسی در پایان گفت: اگر دولت قصد حذف ارز مرجع و تک نرخی شدن ارز را دارد، باید شیر و گوشت را با قیمت جهانی از دامداران خریداری کند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر امروز هر یک ریال عربستان در بازار آزاد با قیمت ۱۶۵۶۰ تومان، هر ۱۰۰۰ دینار عراق با قیمت ۴۱,۴۵۰ تومان و هر درهم امارات با قیمت ۱۶,۹۱۰ تومان معامله می‌شود این ارزها که این روزها به عنوان ارزهای پرطرفدار شناخته می‌شوند نسبت به هفته گذشته کاهش قابل ملاحظه‌ای دارند که علت اصلی کاهش قیمت آنها افت قیمت دلار در بازار آزاد است.

کد خبر 6089839 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه