Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-03-19@04:51:42 GMT

حذف سنسور میل سوپاپ به کمک ریمپ ایسیو

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۴۸۵۵

حذف سنسور میل سوپاپ به کمک ریمپ ایسیو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت

هفته گذشته بود که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه بسته اینترنت رایگان ۵ گیگی دولت به مردم خبر داد. وزیر ارتباطات در این زمینه گفت: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان، یک بسته اینترنت رایگان برای مردم در نظر گرفتیم که حجم آن ۵ گیگ معادل ۱۲ گیگ ترافیک داخل است. مردم با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند می‌توانند این بسته را دریافت کنند؛ تا عید فطر امکان استفاده از این بسته وجود دارد. 

نحوه ثبت نام در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

شهروندان برای دریافت این هدیه لازم است ابتدا وارد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند شوند و با ورود به این سامانه در ابتدا لازم است شماره تلفن همراه خود را وارد کنند.

در مرحله بعد لازم است پس از ورود به این سایت به بخش داشبورد مراجعه و سپس بر روی آیکون ثبت نام هدیه اینترنت عیدانه دولت کلیک کند و پس وارد کردن دوباره شماره‌ای که می‌خواهند اینترنت بر روی آن سیم کارت فعال شود پیامی تحت عنوان کاربر گرامی ثبت نام شما با موفقیت انجام شد نشان داده می‌شود. 

گفتنی است این بسته از ابتدای فروردین برای کاربر فعال و مهلت استفاده از آن تا عید فطر خواهد بود.

همچنین سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در بخش اطلاع رسانی خود اعلام کرده است زمان درخواست برای دریافت این بسته هدیه تا پایان ۲۹ اسفند است.

tags # اینترنت ، نوروز سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها