Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، در پی اظهارات سرمربی سابق گیتی پسند علیرضا افضل درخصوص بازیکن سالاری در این تیم، این باشگاه بیانیه زیر را صادر کرد:

باشگاه گیتی پسند و هیئت مدیره این باشگاه به عنوان یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای و استاندارد از لحاظ فدراسیون فوتبال و AFC همیشه و در همه حال سعی نموده در انتخاب‌های خود معیارهایی را درنظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این معیارها برای انتخاب سرمربی و بازیکنان صادق است و هیچگاه این اجازه به بازیکن داده نخواهد شد که در عزل و نصب‌ها ورود کنند و تفکر آنان نیز چنین نیست. لذا ضمن تقدیر از زحمات علیرضا افضل در نیم‌فصل فعالیت در تیم فوتسال گیتی‌پسند، اعلام می‌کند بازیکنان این تیم آنقدر تفکر حرفه‌ای دارند که در زمین با هر سرمربی همه تلاش خود را داشته باشند و واژه‌هایی مانند کم‌کاری برای هیچ یک از آنان صدق نمی‌کند. به امید سربلندی اعضای تیم گیتی‌پسند در پایان فصل.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری علی ربیعی درباره هویت حامیان تعطیلی روز پنج شنبه به جای شنبه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی ربیعی سخنگوی دولت روحانی در توئیتی نوشت؛

جریان پرقدرتی سالهاست که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده و در عمل صرفا استراتژی «بقا» را دنبال می‌کند.

انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه و تصمیماتی شبیه به این، متاثر از این نوع تفکر است. اساسا آنچه جایگاهی در تفکر این جریان ندارد، تن‌دادن به الزامات توسعه از سیاست خارجی تا سیاست اجتماعی حتی تعیین روز تعطیل است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898457

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • جهان ما ممکن است در نهایت دوباره به بیگ‌بنگ‌ برگردد و نابود شود
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • گیتی آذرپی درگذشت
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • افشاگری علی ربیعی درباره هویت حامیان تعطیلی روز پنج شنبه به جای شنبه
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند