Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-07@09:43:28 GMT

مسمومیت دارویی ۱۱۲۵نفر در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۶۱۶۵

به گزارش امتداد نیوز، حسن ملکی نژاد در این خصوص گفت: مسمومیت دارویی از شایع ترین مسمومیت ها به شمار می رود و ممکن است از طریق گوارش، تزریق، تنفس و جذب از پوست مشکلاتی برای بیماران به وجود آورد.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار مسمومیت در استان مربوط به مسمومیت دارویی است اظهارداشت:سال گذشته هزار و ۷۵۰ مورد و امسال هزار و ۱۲۵ مورد مسمومیت دارویی در آذربایجان غربی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی نژاد با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در زمینه عدم مصرف خودسرانه داروها در پیشگیری از مسمومیت‌های دارویی افزود: معاونت غذا و داروی استان برای جلوگیری از مسمومیت دارویی اقدام به جمع آوری داروهای تاریخ گذشته از منازل می کند.

true برچسب ها : حسن ملکی نژاد دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی مسمومیت true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۲:۴۹ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور ایواوغلی_خوی، برخورد پراید و دنا گزارش شد.    وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند   مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصد‌مین به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌ غربی ادامه دارد