Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@18:55:26 GMT

ماجرای تذکر رهبری درباره مراسم شهدای غواص

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۶۲۴۲

اینها را ما به‌شدت رد می‌کنیم و اینها مورد رضایت خدا، شهدا و همان شهدای غواص هم نیست. مورد رضایت مقام معظم رهبری به‌عنوان امام‌المسلمین هم نیست.

به گزارش شریان نیوز،سردار کارگر در بخشی از گفتگوی خود درباره پخش تراکت در مراسم شهدای غواص به شرق گفت: اینها را ما به‌شدت رد می‌کنیم و اینها مورد رضایت خدا، شهدا و همان شهدای غواص هم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورد رضایت مقام معظم رهبری به‌عنوان امام‌المسلمین هم نیست.

 

‌رهبری درباره این موارد در جلساتی که خدمت ایشان می‌رسید، تذکر داده‌اند؟


بله، ما چندین جلسه که خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم یکی از تذکرات این بود. ایشان تذکر دادند.

او در بخش دیگری می گوید: باید بیاییم بگوییم در کربلای٤ چه اتفاقی افتاد که پیروز نشدیم. در خیبر و بدر پیروزی زیاد داشتیم؛ یا چرا در مرصاد دشمن توانست تا اسلام‌آباد بیاید و... . این هیچ اشکالی ندارد. اما معتقدیم جای این کارها ابتدا در جلسات نخبگی است این وضع را قبول ندارم و نمی‌توانیم اجازه دهیم که در صداوسیما یا روزنامه‌ها فرماندهان دفاع‌مقدس را به محاکمه بکشند. چند سال پیش برخی فرماندهان جنگ را آورده بودند؛ روش برخوردشان حالت محاکمه‌ای بود و ما گفتیم این غلط است. اگر رزمنده‌های ما پیروز شدند از آنِ همه مردم است و اگر عدم‌الفتح داشتند آن هم متعلق به همه مردم است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم، صاحبان حق در جهت تحقق شعار سال تمام توان خود را به کار گیرند

  حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی  ضمن تبریک سال جدید که با ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی مقارن شده است، بیان کرد: آرزوی طول عمر پربرکت برای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، از خداوند متعال، سالی توأم با سلامت و آرامش و سرشار از برکت و معنویت برای همه ملت ایران به‌ویژه مردم شریف ایرانشهر مسئلت دارم و عزت، عظمت و اقتدار روزافزون ملت ایران را از خداوند متعال خواستارم.
 
وی افزود: انتظار است مردم، به‌عنوان صاحبانِ حق، در جهت تحقق شعار سال، ضمنِ مطالبه‌گری، وارد میدان شده و تمام سرمایه و توان خود را به کار بگیرند.
 
 این خطیب جمعه ادامه داد: از مسئولان نیز درخواست می‌کنم در جهت تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) و عملیاتی‌کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری وظایف خودشان را انجام داده، تلاش خود را مضاعف کنند.
 
 وی اضافه کرد: مشکلات اقتصادی در سالهای اخیر، به‌نوعی مهم‌ترین رنجش مردم بوده و تمام مسئولین باید به جهت برطرف‌کردن این مشکل اقتصادی مردم، تمام همت و تلاش خودشان را کنند.
 
 امام‌جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: در محدوده جغرافیایی ایران اسلامی ما، هیچ‌کس به‌اندازه مقام معظم رهبری، قدردان این مردم نبوده است و از همین جهت هم شما می‌بینید همه شعارهای سال‌های اخیر، دررابطه‌با معیشت و مشکلات اقتصادی مردم قرار دارد.
 
 وی گفت: امسال نیز که سال جهش تولید با مشارکت مردم است، به‌نوعی مردمی‌سازی اقتصاد است و باید از توان و ظرفیت مردم استفاده بکنیم.
 
بزمانی عنوان کرد: مسئولین ضمن احصاء و شناخت ظرفیت‌های مردم، ورود سرمایه‌های مردمی به بخش تولید را بسترسازی کرده و فضای کسب‌وکار را تسهیل کنند.
 
 وی با اشاره به هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری از جمله مهار تورم و نزدیک بودن به قله‌های پیشرفت، اظهار کرد: در بحث انتخابات، دشمن تلاش می‌کرد که حضور و مشارکت مردم را کمتر داشته باشیم که الحمدلله با تیزهوشی مقام معظم رهبری، حضور و مشارکت ۴۱ درصدی مردم را شاهد بودیم.
 
امام جمعه ایرانشهر اضافه کرد: از رهنمودها و عنایات مقام معظم رهبری به جهت پدری، عاطفه، مِهر و علاقه‌مندی که نسبت به مردمان استان سیستان و بلوچستان دارند و در آغازین روزهای سال هم به تلخی‌های سال گذشته اشاره کردند که یکی از آنها، سیل بلوچستان بود، تشکر می‌کنیم و امیدواریم که سایه مقام معظم رهبری بر سر این مردم مستدام باشد.
 
 بزمانی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان نیز صمیمانه تشکر و قدردانی خودشان را بابت این نگاه، از مقام معظم رهبری دارند و امید است با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه ا… الاعظم مهدی موعود (عج) و با پیروی از رهبری‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) موفق و موید باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • دیدار اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری (عکس)
  • حکم مقام معظم رهبری درباره برگشت شخص روزه‌ دار به وطن خویش
  • پزشکیان: فکر نمی‌کردم خاتمی رأی ندهد
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور مقام معظم رهبری
  • تیم مدیریتی ایلام در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنند
  • مردم، صاحبان حق در جهت تحقق شعار سال تمام توان خود را به کار گیرند